عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

مسافرت آزاد شهر

1394/2/28 22:33
نویسنده : مامان الهام
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم نفس مامان که روز به روز بزرگترمیشی و عاقلتر حرف زدنت که بماند بعضی موقعها یه جمله های میگی که من میمونم اینا رو از کجا یاد می گیری.

روز پنجشنبه 24 اردیبهشت  همراه دوستهامون راهی آزاد شهر شدیم و روز شنبه برگشتیم این سه روز  بهمون خیلی خوش گذشت و یه آب و هوایی عوض کردیم هوا یکمی خنک بود و نم نم بارون بود ولی باز هم خیلی خوش گذشت .پسر مامان اولین آروزش رو هم تو این مسافرت کرد مامان سارینا داشت بهش تکلیف مدرسه اش رو میگفت یه قسمت از تمرینش این بود که آرزوش رو بنویسه مامانش گفت سارینا جون چه آرزویی  داری اینجا بنویس شما یهو با صدای بلند گفتی من آرزو میکنم که غذا زیاد بخورم یهو همه زدن زیر خنده پسر گلم خودش میدونه بد غذاست و مامان دلش میخواد که زیاد بخوره برای همین این آرزو رو کرد.بوس

اینقدر دنبال بازی با سارینا بودی که نتونستم یه عکس درست حسابی ازت بگیرم همونایی که دارم میزارم.

 

اینم هنر نمایی پسرم که از خودش عکس گرفته

اینم شاتوت دست چین توسط مامانی یرای شما که اولش با اشتها خوردی بعددیدی دستهات و دهنت کثیف شده اصلا لب نزدی.

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان مریم
30 اردیبهشت 94 12:17
چه طبيعت قشنگي.پسر عزيزم انشالله هميشه به گردش و خوشي به قول ما يزديا هميشه دل خش باشي
مامان سمانه
31 اردیبهشت 94 11:56
همیشه شاد باشی عزیزم
مامان آرين
9 خرداد 94 8:01
سلام هميشه به گردش گلم، قربون اين پسمل تميز
پونه بانو
16 خرداد 94 16:53
سلام مامان مهربون من یک وب رایحل مشکلات شما و کوچولوتون درست کردم...بهم سر بزنین
مامان سمیرا و بابا مسعود
27 خرداد 94 18:17
همیشه در کنار هم شاد و پیروز باشید
مامان فاطمه
29 تیر 94 23:48
همیشه به گردش و تفریح
مامان پارمیدا
31 مرداد 94 18:16
عززززیزمی با این آرزوی شیرینت چه طبیعت زیبایی داره آزاد شهر . ایشالله همیشه خوش باشید دوستم