عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

چهار سالگیت مبارک

1394/10/4 13:32
نویسنده : مامان الهام
928 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان تولدت  مبارک

چهار سال گذشت چهار سال از مادر شدنم گذشت  و  تو این مدت هر روز خدا رو هزار مرتبه شکر کردم بخاطر  دادن فرشته کوچولوی خودم.

تولدت امسالت یک جشن کوچولوی پنج نفری گرفتیم من و شما و بابایی و عمه زیبا جون وهمسرشون هرچند جشنمون کوچیک بود ولی به شما خیلی خوش گذشت و حسابی ذوق کرده بودی کیک تولدت رو خودم درست کردم و چون کیک رنگی رنگی میخواستی منم رنگی رنگی کردم برات  اینم شرح تصویری جشنمون

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
5 دی 94 19:37
تولدت مبارک عزیزم
aylar
5 دی 94 20:20
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
بابا و مامان آروین کوچولو
18 دی 94 21:24
تولدت مبارک شازده پسر نازنینم
مامان پارمیدا
28 بهمن 94 11:07
تولدت مبارک باشه آراد نازنین . ایشالله همیشه لبت خندون و تنت سلامت باشه وااای چه کیک اسمارتیزی خوشملی