عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

آراد جون در روز طبیعت

1392/1/14 15:23
نویسنده : مامان الهام
513 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده امسال رو با باباجون رفتیم بیرون و با اونها سیزده مون رو بدر کردیم خیلی خوش گذشت اولش که شما نزدیک سه ساعت تو چادر خوایدی اون چه خوابی حسابی بهت چسبید بعد از سه ساعت با چشمهای پف کرده بیدار شدی و هنوز بیدار نشده مشغول بازی و شیطونی.....

جونم

عشقم

عشقمجونم

 

این بابا جونمه که خیلی دوستش دارم و عاشقشم(لباس مشکی که تنشه بخاطر فوت زن عمو باباست)

جونم

اینم از سبزه گره دادن

عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مریم
14 فروردین 92 2:50
اراد جونو از طرف من ببوس مامان بابای گلش


پاسخ:باشه مریم جون مهربون
مامان رضا جونی
15 فروردین 92 16:12
الهی فدات بشم اینقده زود داری سبزه گره می زنی


پاسخ:خدا نکنه ملیحه جونم
محمد
16 فروردین 92 15:26
سال نو مبارک باد


پاسخ:ممنونم سال نو شما هم مبارک
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 15:58
بازم سال نو رو بهتون تبریک میگم. وای چه ناز خوابیده این قندو عسل


پاسخ:ممنونم دوستهای خوبم
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 16:08
همیشه شاد و خوش باشید عزیزم


پاسخ:ممنونم عزیزم
دايي علي جون
17 فروردین 92 16:30
سلام سلام شيطوليد؟؟
پيش ما ميايد؟؟؟آره كه ميايد چرا نياين اصلا بدو بدو با ني ني تون پاشين بياين...منتظرما!!!

پس من ديگه نگران نباشم ميايد ديگه؟؟
بدويد ديگه...


پاسخ:باشه حتما زودی میایم
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 16:42
سال نو مبارک همیشه به گردش عزیز دلم


پاسخ:ممنونم عزیزم
سمیرا مامی سایان
17 فروردین 92 17:31
نااااااااااازی با اون سبزه گره زدنتتتتت


پاسخ:
هیراد و عمه لیلاش
18 فروردین 92 11:20
الهی که همیشه دلت شاد و سلامت باشی عزیزم


پاسخ:ممنونم گلم
مامان سارا
18 فروردین 92 12:35
سیزدتون به در غماتون دربه در



پاسخ:مرسی سارا جونم
مامان سارا
18 فروردین 92 12:35
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
نسیم-مامان آرتین
19 فروردین 92 9:40
وای چه خواب راحتی تو چادر بوده
همیشه خوش باشید


پاسخ:آره عزیزم 3 ساعت خوابید خاله جون
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 9:57
سلام الهام جون از قسمت پرسش و پاسخ دیدم که بجنوردی هستید.من هم همشهری شمام با افتخار لینکتون میکنم عزیزم


پاسخ:باعث افتخاره عزیزم
مامان سانلی
19 فروردین 92 17:28
سلام دوست گلم.
سال نو مبارک باشه ..هزار تا ارزوی خوب تو سال جدید دارم براتون..
اراد جونو از طرف من ببوسین


پاسخ:ممنونم عزیزم از آرزوی خوبتون
سحر مامان آراد
20 فروردین 92 21:07
سلام سال نو مبارککککککککککککککککککک
سحر مامان آراد
20 فروردین 92 21:09
سلام
سال نو مبارکککککککککک


پاسخ:ممنونم سحر جونم سال نو شما هم مبارک
بابای ارشیا
22 فروردین 92 2:21
سلام
در مورد عفونت روده اراد جون نوشتی
من محقق طب سنتی هستم در صورتیکه تمایل داشتی رنگ زبان ؛ رنگ زیر پلک و همینطور ادرار پسرتون رو برام بنویسید و داروهایی که این چند روز اخیر بهش داده اید . امیدوارم بتونم کمک موثری براش باشم


پاسخ:ممنونم حتما براتون میفرستم
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 20:19
خداروشکر که بهتون خوش گذشته
قربونت برم که بعد از خواب خستگی در میکنی


پاسخ:مرسی عزیزم خوب بعد از سه ساعت خوابیدن اینجوری میشه دیگه
قالبهای ساده و اختصاصی نی نی هاتون ...
28 فروردین 92 22:00
خاله جون سلام ................ دوست داری یه قالب داشته باشی که با عکسای ناز نی نی خودت درست شده باشه .......؟ بهمون سر بزن میتونی قالبهایی برا بقیه نی نی ها و دوستانتون درست کردیم ببینید