عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

پسر باهوش وهنرمندم

1393/5/28 23:23
نویسنده : مامان الهام
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر باهوشم

گفتم باهوش چون یک کارهای انجام میدی که واقعا میمونم از کجا یاد میگیری و خلاق هم هستی مثلا بند حوله خودت رو برمیداری و طناب بازی میکنی با اینکه من یادم نمیاد جایی طناب بازی دیده باشی یا اینکه پشتی بزرگ رو برمیداری یک بالشت کوچولو وسطش میزاری میگی مامان این الک و دولنگه و خیلی چیزهای دیگه که یادم نمیاد.

نفس مامان علاقه زیادی به موسیقی داری میرم مغازه اسباب بازی بیشتر سمت ارک و گیتار و ...این چیزها میری یا موقعی که یک مغازه آلات موسیقی میبینی بقدری ذوق میکنی که من میمونم به گروه رستاک خیلی علاقه داری شبها بیشتر وقتها موقع خواب درخواست میکنی که برات بزاریم مثل دیشب که ساعت یک و نیم شب هوس کرده بودی و به بابا جون گفتی برات فوت بزاره (رستاک)بابا جون هم دلت رو نشکست و برات گذاشت از اول تا آخرش هم باید نگاه کنی تازه وسطش هم رفتی گیتارت رو اوردی و همراهیشون کردی و باهاشون میخوندی نتیجه اش این شد که بابا امروز کمی با تاخیر رسیده بود سر کار.گفتم علاقه داری حتی این علاقه شما بیرون از خونه هم هست مثلا روز جمعه رفته بودیم بیرون خودت نگاه کن عزیزم

اولش داشتی با چوب بازی میکردی بعدش یک میله پیدا کردی و یک تکه چوب سرش گذاشتی گفتی مامان نگاه دارم بالا بالا میکنم برای خودت میکروفن درست کرده بودی که شعر بالا بالا رو بخونی

رفته بودیم بابا امان اینجا هم در حال رقصیدن

با خلال دندون برای خودت شکلهای مختلف درست میکنی

اینجا هم این سر سطل رو گذاشتی رو سرت میگی مامان نگاه کن کلاه درست کردم

چند وقتی بود که بهت قول داده بودم برات میکروفن بگیرم که شعر بالا بالا رو باهاش بخونی به قولم عمل کردم اینم ذوق شما بعد از خرید میکروفن

اینقدر شعر خوندی که گلوت خشک شده بود و دوتا لیوان شیر بعدش خوردی

البته باید اعتراف کنم که سرو صدای شما زیاد بود با این خرید هم به اوج خودش رسیدچشمک

پسندها (4)

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
29 مرداد 93 7:24
چه فیگوری هم گرفته با گیتار و میکروفونش بلاخان انشاله که یه موزیسین خیلی معرووووووووووووووف بشی عزیزم واسه گلو صاف کردن شیر میخوری عزیزم؟
مامان الهام
پاسخ
انشالله خاله جونم آره دیگه باید نفسی تازه کنم
الهه مامان مبین
29 مرداد 93 13:46
ای جونم به این پسر باهوش و هنرمندم
حنانه
29 مرداد 93 15:16
دیجی آراد ایول . اراد جونم دعا کن دوستت آراد هم زود تر خوب بشه و دوباره شیطونی کنه.
مامان الهام
پاسخ
مرسی حنانه جونم انشالله که زودتر خوب میشه عزیزم
مامان آنیسا
29 مرداد 93 22:10
ماشالا داره گل پسرت عزیزم
مامان گل ناز
30 مرداد 93 3:16
ماشالا به آراد جونم با این همه استعداد مامانی از علاقه اش به موزیک معلومه قراره در آینده یک موزیسین حرفه ای بشه ایشالا
مامان الهام
پاسخ
آره عزیزم امیدوارم
مامان بردیا شیطون
2 شهریور 93 13:12
جووووووووووووووووووووووووووونم فدات بشم خوانندگی بهت میاد هاااااااااااااااااا فدات بشم گل پسر شیرین
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:48
ای جونم عزیزمممممممممممممممم ماشالا به تووو میبوسمتوننننن
نیکــو
2 شهریور 93 21:52
ماشالله بهت گلم خیلی شیرینی
مامان مریم
5 شهریور 93 12:03
اي جانم ماشالله ب اين خوانندهببخشيد ي آهنگ درخواستي دارم
زهرا مامان ایلیا جون
25 مهر 93 2:11
سلام اتفاقی سر از وبلاگ شما در اودم دیدن عکسهای این شیطونک برام لذت بخش بود .. خوشحال میشم پیش ما بیای