عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

شیطونک و پرتقال

1391/10/8 3:41
نویسنده : مامان الهام
604 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان جون هر جوری بهت پرتقال میدم دوست نداری امروز اینجوری امتحان کردم خوشت اومد و نزاشتی من بهت بدم و خودت میخوردی تا....

شیطون

شیطون

شیطون

شیطون

پوستشو خوردی و تلخ بود قربون قیافت بشم نازنازی من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیرا مامان سایان
10 دی 91 8:30
عززززززززززیزیم قربونش با این پرتقال خوردنش
ااااااااااای جوووووووونم



پاسخ:مرسی عزیزم
مامان سارا
10 دی 91 11:30
ای پرتقال بد ای جونم که اینطوری پرتقال خوردن دوست داری
کیارش
10 دی 91 12:06
پرتقال خوردنش رو نیگاه عزیزم.....
خاله نسیم
17 دی 91 9:38
ای جونم چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان جون ممنون که به وب ما اومدین وخیلی هم خوشحالم که ازوبمون خوشتون اومده بود با کمال میل منم شما رو لینک کردم
ما که از خدامونه آراد جون با آرتینی ما دوست بشه اونم یه دوست مشهدی




پاسخ:مرسی عزیزم باعث افتخاره
پگاه مامان آرتین
20 دی 91 8:38
سلام الی جون.پرتقال ترش بود.کارای خطری می کنی.نه نه نه.منم لینکتون کردم عزیزم.آرادعسلوببوس



پاسخ:نه عزیزم پوستش رو خورد.مرسی شما هم آرتین جون رو ببوس
ماهان
5 بهمن 91 21:33
چه پسمل تاز وخوشگلی


پاسخ:مرسی مامان ماهان جونم