عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

کمی باپسرم...............

1391/11/29 2:19
نویسنده : مامان الهام
662 بازدید
اشتراک گذاری

به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم ،
به عشق بودنت با تو بودن را دوست دارم
به عشق بودنت فریاد زدن را دوست دارم
میخواهم فریاد بزنم که تا دنیا دنیاست و آسمان بالای سر ماست
به عشق تو زندگی کردن را دوست دارم.

عشق مامان بدون که بی تو و بابایی زندگی برام رنگی نداره خیلی دوستتون دارم و بهونه ای برای زندگی من هستید.عاشقتونمممممممممممم

شاهزاده کوچولوی مامان دیگه بزرگ شدی راه رفتند خیلی خوب شده و حسابی شیطون شدی .

خیلی از کلمه ها رو تقلید میکنی و میگی البته هر موقع که دوست داشته باشی صدای گربه و جوجو و اسب رو یاد گرفتی و با آجرهای خونه سازیت هم حسابی بازی میکنی میتونی اونها رو بزاری روی هم .گوشی موبایل رو برمیداری کنار گوشهات میزاری و میگی دلام(سلام) قربون اون سلام کردنت بشم.

اسم خودت رو هم یاد گرفتی و گاه به گاهی میگی.بعضی موقع ها که میخوای خودتو برام شیرین کنی میگی ماما جی(مامان جون)منم حسابی ذوق میکنم . بعد یهو صورتت رو میاری جلو لبای کوچولوتو میزاری روی گونه هام بوس میکنی .اون لحظه انگاری که دنیا رو بهم دادند آخه تو دنیای منی و شیرین تر از اون لحظه نیست .

هر چقدر هم که بگم دوستت دارم بازم کمه نمیدونم حسم رو چطوری بیان کنم ولی اینو میدونم که این حس فقط و فقط موقعیه که اونو تجربه کنی .

خدایا ممنونم برای هر چه که به من دادی برای همسرم که خیلی دوستش دارم و برای پسرم که نشانه عشقمونه ممنونم که به من این حس قشنگ مادر بودن و مادر شدن و مادری و...... رو دادی و اونو از من دریغ نکردی.

هر چند که بعضی روزها حسابی از دستت ناراحت میشم و دعوات میکنم ولی مامان جون اینا همش بخاطر خودته بعدش هم حسابی عذاب وجدان میگیرم و جبران میگیرم سعی میکنم جبران کنم .فرشته کوچولوی من بدون که بدون تو هم طاقت ندارم و یه ذره که زیاد میخوابی دلم برات تنگ میشه و میام بالای سرت حسابی بهت نگاه میکنم و با موهات بازی میکنم که بیدار شی.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩دنیای منی فرشته کوچولوی مامان۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

عشقم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عشقم            baby17.gif

اینجا بهت میگم بابا کو تو هم به عکسش اشاره میکنی و میگی بابا

عشقمی                      

شیطون بلای من ................

عشقمی

عشقم      عشق مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مرجان مامان آران
29 بهمن 91 7:51
عزیز دلمی ارارد خوشگلم دیگه حسابییییییییییی مردی شدی برای خودتتتتتت
دوستتون داریم مرسی که بهمون سر میزنیدددددددددددددددد


پاسخ:خواهش میکنم مرجان جون آخه ما هم شما رو خیلی دوست داریم
نسیم-مامان آرتین
29 بهمن 91 8:28
ای جون دلم مامانی به برق دست نزن خطر داره
راستی مامان جون اون موقع که نی نی ها ماماناشونو میبوسن انگار دنیاهارو بهمون میدن نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:آره نسیم جون همینطوره آرتین جون رو ببوس
الی مامان
29 بهمن 91 8:59
خیلی خوشبخت شدیم آقای مهندس!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان یاشار
29 بهمن 91 10:02
هزار ماشالا خدا برات حفظش کنه خانومی


پاسخ:مرسی عزیزم یاشار جون رو ببوسید
مهسا مامان کیارش
29 بهمن 91 16:07
آفرین جوجه که لگوهات رو میتونی روهم بچینی. عزیزم پریز برق خطرناکه الهام جون مواظبش باش خیلی خطرناکه....



پاسخ:باشه مهسا جونم حتما
شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 17:18
ماشااله پسملی.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


پاسخ:ما هم خوشحال میشیم
شقایق مامان آرشا
30 بهمن 91 8:26
مرسی عزیزم لینکتون کردم


پاسخ:منم شما رو لینکتون میکنم
مامان پارسا جیگر
30 بهمن 91 13:09
آفرین پسر باهوش و بازیگوش و شیطون عزیزم تو هم که دست کمی از پارسا نداری آخه با پریز برق چکار داری خاله جون ؟؟؟

پاسخ:خاله جون مهندس گیریش گل کرده
مونا
30 بهمن 91 13:59
شیطون بلای من رفتی سراغ پریز برق چکار ؟مامان جونش خیلی مواظب باش خطرناکه .قربونت برم


پاسخ:همینو بگو مونا جون خیلی شیطون شده دوستت داریم
مامان همای مسیحا جونی
30 بهمن 91 14:30
حرفایی مث همه مامانا.. واقعا خدا کلی عوضمون کرده از وقتی نی نی دار شدیم..

خدا گل پسرتو نگه داره


پاسخ:ممنونم به ما سر زدین مامان هما خدا همه بچه ها رو حفظ کنه مسیحا جون رو ببوسید
سحر مامان آراد
2 اسفند 91 13:48
ممنونم که به ما سر زدی
خوشحالم از آشناییی
آراد کوکولی رو ببوس بازم بیا پیشمون
لینکیدمتون

پاسخ:منم همچنین عاشق تموم آرادهام آز طرف من فرشته کوچولو رو ببوس*:
تکتم
2 اسفند 91 14:36
نفسم سلام قربونت برم چه کار خطرناکی میکنی عزیزم این چه حرکاتی دیگهحسابی بلا شدی خیلی دوست دارم


پاسخ:×آره تکتم جونم میبینی چقدر شیطون شده
خاله الهه
2 اسفند 91 20:31
قربونت بشم من عشقمممممم دلم برات یه ذره شده چقدر شیطون شدی خاله جون هیچی نبود انگشت پاتو میخوری لحظه شماری میکنم فردا بیای و حسابی با هم بازی کنیم

پاسخ:منم دلم یه ذره شده خاله جونم
فروغ
2 اسفند 91 20:33
سلام الهام جونم ماشالله چقدر گل پسرت بزرگ شده دلم براتون تنگ شده هر موقع اومدی حتما خبر بده ببینمت حسابی شیطون شده با پریز برقق چکار داره مواظبش باش از طرف من ببوسش

پاسخ:واااااای فروغ جونم سلام منو سوپرایز کردی حتما عزیزم منم دلم خیلی برات تنگ شده حتما هر موقع اومدم خبر میدم هم دیگه رو ببینیم
مامان دانیال
3 اسفند 91 2:32
هزار ماشااله .بچه ها روز به روز بزرگتر میشن و ما ذوقشون می کنیم خدا کنه قدر مادر و پدراشونو بدونن.یه دنیا آراد جونو ببوس

پاسخ:آره به خداهر کاری که میکن ذوق میکنیم شما هم دانیال جون رو ببوسید

امیر مهدی و عمی
4 اسفند 91 0:51
سلام مامانی
ماشااله چه گل پسری قند عسلی
دوستون داریم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس


پاسخ:ممنونم ما هم دوستتون داریم
هیراد و عمه لیلاش
4 اسفند 91 18:19
عزیزم 14 ماهه شدنت مبارک انشالله 120 ساله بشی گلم





پاسخ:مرسی عزیزم ممنونم
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 19:58
سلام مامانی خدا حفظش کنه این پسمل خاله رووو واقعا تو این سنین خیلی بچه ها به چیزهای خطرناکی دست میزنن خیلی باید مراقبشون باشیم

پاسخ:ممنونم عزیزم آره به خدا همش دنبال کارهای خطرناکن
مامان امیرحسین
5 اسفند 91 11:58
عزیزم. احساس قشنگ مادری گوارای وجودت .خیلی حس نابیه وقتی بغلش می کنی و می بوسیش... وقتی گل بوسه رو صورت آدم می کارند دلش می ریزه.... قند توی دلش آب میشه... و وقتی می خوابند دلم آدم براشون تنگ تنگ میشه. خدایا این مادرانگی رو نصیب همه بکن.
خدا حفظش کنی عزیزم


پاسخ:مرسی عزیزم چقدر خوشگل نوشتی
سه دانشجو
6 اسفند 91 19:22
سلام مامان عزیز،باتبادل لینک موافقید؟؟؟؟@};<



پاسخ:بله عزیزم

مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 2:19
خداجون چه انگشتی میخوره
همیشه شاد باشید و سلامت.
بوووووووووووووووووووووووس برای اراد عزیزم


پاسخ:آره مونا جون غذا که نمیخوره در عوض انگشتاشو میخوره
عمه جون زیبا
21 اسفند 91 1:06
ناز گل شیطون من


پاسخ:عمه مهربونم
عمه جون زیبا
21 اسفند 91 1:31
شیطون من عمه قربونت بشه ملوسک


پاسخ:خدا نکنه عمع جونم
مریم
28 مرداد 92 11:10