عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

شیطونک و اجاق گاز

1391/10/8 3:41
نویسنده : مامان الهام
697 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نگاه کن چه کار خطرناکی..........امروز که شام درست میکردم اومدی و شعله گاز رو زیادش کردی....

شیطون

شیطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سارا
10 دی 91 11:32
مامان جون ، آراد می خواد غذا زود آماده بشه نه اینکه شیطونی کرده باشه



پاسخ:شاید هم واقعا گرسنه بوده
کیارش
10 دی 91 12:04
آرادی جیزه دست نزن شیطون بلا آفرین پسر خوب
مامان رضا جونی
13 دی 91 10:14
سلام به کوچولوی شیطون
اخه من نمی دونم این گاز چرا برای شما نی نی ها اینقده جذابه؟؟؟؟



پاسخ:آره به خدا هر چی خطرناک براشون جذابه
رایان کوچولو
17 دی 91 12:27
آراد جونم خطرناکه گل من !!!!
دست نزن !!!
باشه ؟؟؟


عزیزم اضافت کردم



پاسخ:مرسی عزیزم
بابای ارشیا
19 دی 91 0:11
آراد جان ؛ هرگز نشه فراموش
وقت بازی ؛اجاق باید باشه خاموش
اگر از حالا اینطوری بری سراغ اجاق و قابلمه و ... مس خودم زن ذلیل میشی بخدا
الهی پاینده باشی ناز پسر


پاسخ:مرسی مچکرم

بابای ارشیا
19 دی 91 0:12
با افتخار آراد جون جزو دوستای عزیز ارشیا و لینک شدن



پاسخ:ممنون
مامان ساجده
19 دی 91 0:27
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


پاسخ:حتما عزیزم

مامان ساجده
19 دی 91 1:25
مرسی عزیزم بابت رای منم با کمال افتخار شما رو لینک کردم
مامان سارا
19 دی 91 13:18
دوستم سلام ،
یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید برید به وبلاگ :
http://ninimod.niniweblog.com
ممنونم



پاسخ:باشه حتما عزیزم
آتیلا جون
19 دی 91 18:06
مامان جونی خیلی مواظب این آراد شیطون بلا باش خدا حفظش کنه میبوسمتون
ملی
19 دی 91 22:01
سلام دوست عزیزم ممنونم که به ما سر زدین با کمال افتخار لینک شدین این شعله گاز وسیله مورده علاقه همه بچه هاست متاسفانه
مامان پارسا جیگر
20 دی 91 13:36
چه پسر شیطون و با مزه ای عزیزم اگه ما نخواهیم شما نی نی کوچولوها آشپزی کنید کیو باید ببینیم؟
یا باید غذاهامون بسوزه یا نپخته باشه از دست شما



پاسخ:آره به خدا همش میره دست می زنه

هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 19:24
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم



پاسخ:خیلی خوشحال شدم عزیزم مبارکه
نگار(مامان سام)
22 دی 91 21:21
سلام خاله جون دست نزن به گاز خطر داره.
از آشنایی با شما خوشحال شدم.منم با اجازه لینکتون کردم.



پاسخ :مرسی نگار جونم منم همینطور
اميرعلي
25 دی 91 10:31
سلام
وب قشنگي داريد،با آرزوي موفقيت براي شما و آراد جون.امير و ليلي



پاسخ:مرسی
مامان کوثری
26 دی 91 10:57
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
الی مامان
28 دی 91 9:59
ای جان به جای اون انگشت های کوچک به اون گردن فرو رفته به اون تکیه دادن با اون یکی دست به از هر دو دست استفاده کردن پسرم خوب نمک و فلفلشم چک می کردی آقا
عمه زیبا
9 بهمن 91 11:43
فدای تو بشم ناز و شیطونم