عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

شاهزاده کوچولو و هاپوی خوشگل

1391/10/29 12:38
نویسنده : مامان الهام
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان عمرم نفسم دوردونه من

بابایی برای اینکه ترسی از حیوانها نداشته باشی تو رو برد پیش سگ دایی رضا که ببینه چه عکس العملی نشون میدی و ترست بریزه پسر خوشگلم هم اصلا نترسید و دست میزد بهش و نازش میکرد البته آزمون نترس بودنت قبلا اثبات شده بود موقعی که بابایی برای عقیقه تو گوسفند خریده بود از اونم نترسیدی و بهش دست زدی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ آفرین به این پسر نترسم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اینم عکس این هاپو نانازیEmoticon

سگ دایی رضا

اینم موقعی که بهش میگی دست بده دستشو میاره بالا دست میده

هاپو

اینم یه عکس خوشگل دیگه

عکس هاپو

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابای ارشیا
29 دی 91 3:01
بابای با حوصله به این میگم ماشالله الهی این عشق و گرمی با هم بودن توام با خوشی و شادکامی همیشگی باشه
شازده کوچولو خوشبحالت شده هاپوی نازی داری



پاسخ:مرسی بابای ارشیا
مامان ساجده
29 دی 91 15:25
مهسامامی کیارش
29 دی 91 20:44
ای جونم فنچول باز تو سرما خوردی؟؟؟؟؟
عزیزم مواظب خودت باش آرادکوچولوی دوست داشتنی



پاسخ:باشه مهسا جون
مرجان مامان آران
30 دی 91 18:17
افرین به این پسر نترس خوشگلمونننننننن
مرسی مامانی پیش ما اومدیییییی لینک شدن عزیزم


پاسخ:خواهش میکنم مرجان جونم
مامان سارا
1 بهمن 91 14:04
شاهزاده خوشگل با اون کتاب داستان و سی دی های خوشگلت
مواظب باش سرما نخوری دیگه همه برنامه ریزی مامان و بابا رو خراب کردی



پاسخ:سارا جون عزیزم فهمیدم سرما نخورده بود سرخجه گرفته بود
پگاه مامان آرتین
2 بهمن 91 10:44
سلام عروسک چه پسر خوشتیپی.مامانی اسفند فراموش نشه.ببوسش خیلی زیاد


پاسخ:مرسی عزیزم باشه حتما دود می کنم
مامان سارا
2 بهمن 91 12:51
ممنون دوست خوبم که کیانوش منو لینک کردی و بهمون سر می زنی ... منم پسر قشنگ و شیطون بلای شما رو لینک کردم که بیشتر همدیگه رو ببینیم ... امیدوارم دوستهای خوبی باشیم




پاسخ:خواهش میکنم حتما همینطور میشه
راحیل
2 بهمن 91 13:50
وااااااای چه پسر نازی دارین عاشقش شدم خیلی بانمکه من هنوز مامان نشدم ولی دوست دارم هر موقع مامان شدم یه پسر مثل آراد جون داشته باشم اسمش هم خیلی خوشگله وب خوشگلی بود کیف کردم



پاسخ:مرسی عزیزم از این همه لطف ای کاش آدرس خودتون میزاشتین که بهتون سر بزنیم
مامان سانلی
2 بهمن 91 16:38
سلام دوست عزیزم..ممنون ازینکه اومدین پیشمون..خدا پسر نازنینتونو حفظ کنه خیلی عسله
شما رو لینک کردم دوست خوبم






پاسخ:مرسی عزیزم شما لطف دارین
سمیرا مامی سایان
2 بهمن 91 16:54
عسیسممممممممم چه بامزه داره به هاپووووو نیگاه میکنه قربووووووونش



پاسخ:آره سمیرا جون خیلی دوستش داره
مامان رایان
3 بهمن 91 2:32
سلام گلم با افتخار لینکت کردم ... خوشحال می شم منم لینک کنی دوست خوبم ... ما هم یک پسر ناز به اسم رایان داریم .. خوشحال می شیم با شاهزاده شما دوس شه



پاسخ:حتما عزیزم باعث افتخاره