عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

یه عالمه عشق برای پسملی 13 ماه ام

1391/11/4 3:07
نویسنده : مامان الهام
575 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

سیزدهمین ماهگردت مبارک

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

و تو آرادکم  آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار یکنواخت من رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

هر روز هزاران مرتبه خدا رو شکر میکنم بخاطر وجود تو و بابایی تنها دارایهای زنگی من

باز یه ماه دیگه گذشت باز روزها گذشتن من هنوز باور نمیکنم که تو مال منی خدایا خیلی دوست دارم بابت این همه لطفیکه به من داری

وهزاران مرتبه شکرت میکنم که مواظب فرشته ی پاک کوچولوت هستی.

 اینقدر روزها  سریع میگذرند که هنوز انگار دیروز بود که از وجودت باخبر شدم و الان 22 دو ماه از اون موقع گذشته و تو کنارمی خیلی دوست دارم عشقققققققققققم

جون

اراد 

نفس _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرتین
3 بهمن 91 10:53
عزیز دلم 13 ماهگیت مبارک
مامان الی 1سوال من با وبلاگ آراد جون دچار مشکل شدم یعنی تا یه حدی میتونم بیام پایین وکامل نمیتونم وب این عسل طلا رو ببینم تازه بافایلر پرو بازش میکنم میخواهم ببینم کسای دیگه ای هم همین مشکل دارن یا فقط من بد شانسم



پاسخ:مرسی عزیزم ممنون فکر کنم امروز از خود سایت دچار مشکل شده چون قبلا اینجوری نبود

لطفا اگه بازم اینجوری بود خبر بدین

سمیرا مامی سایان
3 بهمن 91 11:53
13 ماهگیت مبارک فرشته کوچووووووولوووو


پاسخ:مرسی عزیزم
بهاره مامان ونداد
3 بهمن 91 13:53
الهی عزیزم 13 ماهگیت مبارک باشه
راستی مامان الی من برای بالا وپایین بردن وبتون خیلی مشکل دارم اصلا صفحه بالا وپایین نمیره یه کاری بکن فکر کنم قالبت مشکل داره


پاسخ:مرسی عزیزم ممنون.نمیدونم منکه میرم درسته
ولی فکر کنم گاه به گاهی اینجوری میشه
درستش کردم عزیزم اگه بازم اینجوری بود خبر بدین ممنون

مامان ساجده
3 بهمن 91 17:20
مبارکت باشه گل پسر


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان اراد
3 بهمن 91 18:14
قربون این جیگر طلا بشم که هم اسم پسملی منه.از الان زیاد بهم سربزن عزیزم همه عکسارو دیدم مامان ارادی کدومه پس؟؟؟


پاسخ:خدا نکنه خاله جون


مامان اراد
3 بهمن 91 18:18
گل پسری رو لینک کردم مرسی عزیزم
مامان تارا
3 بهمن 91 19:06
13 ماهگی پسر نازمون مبارک باشه / خدا حفظش کنه / مرسی از اینکه به ما سر زدین گلم

پاسخ:مرسی عزیزم .خواهش میکنم

بابای ارشیا
3 بهمن 91 23:26
سلام
داداشی زبر و زرنگی هاااااااا الهی همیشه سرحال و سالم و لب به خنده باشی مردونگی از شونه هات پیداست بزار یه خورده بیشتر بزرگ بشی


پاسخ:مرسی بابای ارشیا
مامان دانیال
6 بهمن 91 11:34
سلام عزیزم مرسی از وبلاگ دانیال من دیدن کردید. وب شما هم بسیار زیباست. سیزدهمین ماهگرد آراد کوچولو رو تبریک میگم. انشالله زیر سایه پر مهر پدر و مادر بزرگ بشه



پاسخ:خواهش میکنم عزیزم.ممنون