عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

یه روز جمعه بهاری

1392/3/25 1:38
نویسنده : مامان الهام
677 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

امروز هوا خیلی خوب بود بعدظهر سه نفری با هم رفتیم  یه جای خیلی قشنگ   اطراف بجنورد که رودخونه هم داشت آخه شما عاشق آب هستی و حسابی آب بازی کردی و سنگ پرت میکردی توی آب و از اونجای که علاقه شدید به حیوانات داری عاشق یه هاپوی که اون دور بر بود شده بودی و هرجا میرفتی میگفتی هاپو بیا یه چند ساعتی بودیم وچای وعصرونه خوردیم و برگشتیم  از اونجا با هم دیگه رفتیم رای دادیم بعدش هم با دوستهای خوبمون (امیر علی)رفتیم بابا امان و تا ساعت 12 شب اونجا بودیم  و طبق معمول همیشه تا توپ دیدی اینقدر توپ توپ کردی تا آقا مهدی رفت دو تا توپ برای شما و امیر علی گرفت با یه دونه هم قانع نبودی و دو تا توپ رو گرفته بودی و بازی میکردی  اونجا  آهنگهای خیلی شاد هم گذاشته بودند  شما هم با امیر علی دست میزدین و می رقصیدین  به همه خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما  اینم عکسهای این روز قشنگ

عشقم

.

عشقم

.

جونم

.

جونم

.

جونم

عاشق این بوستم

جونم

.

جونم

.

جونم

.

جوننم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 8:20
همیشه به تفریح و شادی عزیزم
کاش اسم اون جایی که رفتین کنار رودخونه رو مینوشتی تا ما هم استفاده میکردیم از طبیعتش


پاسخ:مرسی عزیزم روستای فیروزه بود
نسیم-مامان آرتین
25 خرداد 92 9:03
همیشه به گردش وتفریح وشیطنت


پاسخ:ممنونم
مامان مانلی
25 خرداد 92 12:42
ای جونه دلم چقدر تو پسر خوشمل مهربونی عزیز خاله منم خیلی دوست دارم مانلیم منو بوس کنه
وقتی مامانیت را بوس کردی مثل فرشته ها شدی عشقم




پاسخ:آره خاله جونم خیلی کیف داره عاشق بوس کردنم
سمر.مامان پارسا.
25 خرداد 92 15:02
وااااااااااااای چه پسر نازی عسیسسسسم



پاسخ:ممنونم عزیزم
مامان سانلی
25 خرداد 92 15:02
سلام به روی ماه الی خانوم.چه خوب شد ما بالاخره صورت زیبای شما رو دیدیم.
شرمنده دیر به دیر میام.واقعا وقت نمیکنم.
فدای عسل خاله بشم اینقدر بهش خوش میگذره.
امیدوارم همیشه همینقدر خوشحال و سلامت با همدیگه خوش بگذرونین


پاسخ:ممنونم عزیزم خواهش میکنم
مامی سایان
25 خرداد 92 18:09
ااااااااای جونم عزیزمم همیشه به گردش و تفریح بری و حسابی بهت خوش بگذره عاشقتمممم کوچولوی دوست داشتنی


پاسخ:ممنونم سمیرا جونم
زهرا مامان ایلیا
26 خرداد 92 1:50
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی خدا گل پسر نازنینتو برات حفظ کنه
محبوبه مامان الینا
26 خرداد 92 9:43
فیروزه...چه جالب جمعه واسه ناهار اونجا بودیم
عمه جون زیبا
26 خرداد 92 22:55
چه بوسه نازی جوجوی کوچولو منم میخوام


پاسخ:اینم مال عمه جونم
پرهام ومامانش
27 خرداد 92 0:43
واقعااااااا خوش بحالت مامانی که ازون بوسا از پسری میگیریییییییییی


پاسخ:اینم مال شما خاله جون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 خرداد 92 1:14
همیشه به گردش و تفریح اراد جوون
عکسها هم مثل همیشه بی نظیر
دووووووستم
تا حالا ندیده بودمتون.از این بابت خوشحالم
ماشاالله قد کشیدی ها اقا اراد


پاسخ:مرسی مونا جونم
بهاره مامان ونداد
27 خرداد 92 2:20
خیلی خوشحال شدم دیدمت دوست خوبم همیشه به شادی عجب جایی هم رفتید راستی اراد جون خیلی شبیه خودت


پاسخ:ممنون بهاره جونم چه جالب همه میگن شبیه باباشه ولی تو وب میگن شبیه منه
اليما
27 خرداد 92 9:07
خوش هاتون دنباله دار


پاسخ:مرسی
مامان آروین
27 خرداد 92 10:07
همیشه زندگی شیرین و به کامتون
با آرزوی بهترینها برای شما .


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان دانيال
28 خرداد 92 1:33
به به خوش به حالتون انشااله هميشه شاد باشيد


پاسخ:مرسی عزیزم همچنین شما
نگار(مامان سام)
28 خرداد 92 8:54
به به آراد جون حسابی خوش گذرونی کرده.ایشالله همیشه بهتون خوش بگذره و شاد باشین.


پاسخ:آره نگار جونم خیلی خوش گذشت هر روز میخوام برم بیرون
الهام مامان یسنا
28 خرداد 92 12:39
ماشالله گل پسری مهربون که اینقدر قشنگ مامانشو بوس میکنه.
الهام جون من لینکتون کردم.


پاسخ:خوشحال شدم که پیشمون اومدین منم با افتخار لینکتون میکنم
♥متین من♥
28 خرداد 92 16:42
سلام دوست خوبم ممنونم از اینکه به وبمون اومدی و با کمال میلی لینکت میکنم وبه لیست دوستام اضافه تون میکنم
بیشتر بهتون سر میزنم
شماهم منو با اسم متین من لینک کن ممنونم


پاسخ:حتما عزیزم خوشحال میشیم
رها مامان راستین
28 خرداد 92 17:42
سلام خاله جون ما لینک تون کردیمآراد جون رو ببوس


پاسخ:ممنونم منم با افتخار لینکتون میکنم
نازنین
28 خرداد 92 18:35
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.
گل پسرتون آراد جون چه ناز شده.


پاسخ:ممنونم
مامان هدیه
28 خرداد 92 18:42
سلام من اومدم هههه ایشالا همیشه تفریح کی میشه نوبت من بشه بهرادم به دنیا بیاد سالم که منو باباش و خودش بریم بیرون گردش الهییییی


پاسخ:انشالله بهراد جون سالم و توپلی زودی میاد پیشتون
مامان اميرحسين و ارميا
28 خرداد 92 22:55
سلامممممممم مرسي الي جون كه بهم سر زدي.من كه خيلي خوشحال ميشم از آشناييتون .اگه موافقيد همديگرو لينك كنيمممممممم؟؟؟؟؟آراد ناز رو ببوسيد ايشالا هميشه به گردش و تفريح هاي شادددددد


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم با افتخار لینکتون میکنم
بهناز
29 خرداد 92 1:26
سلام ..ممنون كه سر زدي..لينكتون ميكنم ..اراد جونم از طرف من ببوس.


پاسخ:خواهش میکنم امیدوارم دوستهای خوبی بشیم منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان بابای الیسا
29 خرداد 92 10:07
چه پسملی مهربونی آفرین که اینجوری مامان جونو بوس میکنی همیشه به گردش و شادی عزیزم


پاسخ:ممنونم عزیزم
لاله
29 خرداد 92 11:57
به به چه جای با صفایی ایشالا همیشه به گردش و تفریح

آرادجون نازمو ببوسی



پاسخ:مرسی لاله جونم
مامان شیوا
29 خرداد 92 14:20
همیشه به شادی و گردش خانوووووم
راستی شما بجنورد زندگی میکنین؟ ما هم کلی فامیل تو بجنورد و مشهد داریم


پاسخ:ممنونم عزیزم آره عزیزم جدا خوشحال شدم
ال آی سفیدبرفی وعلی سفیدبرفی
29 خرداد 92 15:27
مناظری که توش عکس انداختین محشره اون بوس آرادجونم که دیگه حرف نداره خدابراتون حفظش کنه خیلی نازه

پاسخ:ممنونم

مامان ساجده
29 خرداد 92 18:19
هميشه خوش باشيد دوستم
بلاخره ما روي ماه شما رو ديديم الي جون به نظرم گل پسرت بيشتر شبيه شماست


پاسخ:خوشحال میشم دوستهای وبلاگی میگن شبیه منه آخه کپ عکس کوچکیهای باباشه
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 18:43
چه قشنگ مامان رو بوسیدی عسلیییییی


پاسخ:آره شقایق جونم مامانی حسابی کیف کرد
مهسا مامان کیارش
29 خرداد 92 18:53
ای جوووووووووووووووونم عزیزدلمیییییییییییییی


پاسخ:مرسی مهسا جونم
مامان یاشار
29 خرداد 92 23:57
چه خوب که اینقدر خوش گذشته. چه عکسای خوشگلی. اون بوسه هم مطمئناً خیلی میچسبه. شما هم از قول من ببوسش الهام جون


پاسخ:ممنونم عزیزم جای شما خالیحتما شما هم یاشار جون رو ببوسین
مامان امیرحسین و کوثر جونی
2 تیر 92 2:11
واااای چه با احساس.خیلی قشنگه اون بوس خوشمزه.آراد جون مامان خوشگلی داری ها.ان شا الله همیشه به سفر باشید و خوشی در کنار هم.سال های سال.


پاسخ:مرسی گلم لطف دارین
دخترعمه ی آراد و آیسا(حنانه)
8 تیر 92 14:34
سلام ممنون که به وبم سر زدید همون طور که خواسته بودید اینم بوس شما که از طرف دوقلوها فرستاده شده


پاسخ:خواهش میکنم مگه میشه از این دوقلوهای خوشگل سر نزنم
مریم
12 تیر 92 11:50
حتماعزیزم رای میدم.ممنون که به وبلگ پرنیاسرزدید
مریم
12 تیر 92 12:03
عزیزم حتمابهت رای میدم


پاسخ:مرسی مریم جونم
مریم
12 تیر 92 12:17
حتماعزیزم چراکه نه.من شمارو لینک کردم آرادجونم.ممنون که به وبلاگ پرنیا وبردیا سرزدین


پاسخ:مرسی مریم جون منم شما رو لینک میکنم
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 12:38
الهی بگردم عزیزم با این بوس کردنت خوش ب حال مامانی دوست دارم عـزیزم[hr
پاسخ:مرسی خاله جون مهربونم
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 17:16
پیش ماهم بیا


پاسخ:حتما عزیزم آدرستون رو برام بزارین
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 18:31
http://komeylbaba.niniweblog.com/
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 20:45
واای جیگر خاله چگده نازی