عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

واکسن 18 ماهگی

1392/4/8 11:04
نویسنده : مامان الهام
603 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز ساعت یازده و نیم با هم رفتیم شبکه بهداشت نزدیک خونمون برای واکسن ١٨ ماهگی وقتی وارد شدیم شناختی کجاست و ترسیدی و از پله ها بالا نمیومدی اول رفتیم برای  قد و وزن واااای چی بگم اینقدر گریه کردی  که نگو و نمیزاشتی  که قد و وزنت رو بگیرن مجبور شدیم با هم دیگه رفتیم روی ترازو  و قدت رو هم چون قبلا خونه گرفته بودم خودم گفتم  از موقعی که لبت بخیه خورد از آدمها و دکتر خیلی می ترسی نمیدونم باید چکار کنم

وزن:١١کیلو ٣٠٠ گرم

قد :٨٦

بعد از اون نوبت واکسن شد اونجا هم کلی گریه کردی تا میاد یکمی جون بگیری یا مریض میشی یا این واکسنها مگه میزارن....

اومدیم خونه اول رفتیم پیش سایان یکمی بازی کردی و راه میرفتی اما از ساعت ٢ بعد ظهر درد پات شروع شد و نمیخوابیدی گریه میکردی اونم شدید دیشب  هم تب شدید و درد  پا داشتی و تا صبح نخوابیدی منم بیدار بودم و ااای خسته بودم تو هم همش گریه میکردی منم  دلم می خواست بشینم و پا به پات گریه کنم خدایا چرا تو اینقدر بد مریضی  .از دیروز اصلا راه نمیری و از بغل من جدا نشدی امروز هم همینجوری بود  تازه الان یه نیم ساعتی میشه خوابیدی و خدا رو شکر بلند نشدی خدا کنه که زودی تموم بشه بخدا دیگه تحمل ندارم گریه  کنی  دیشب مامان جون و خاله راحله اینجا بودند نه بازی میکردی و نه بغلشون میرفتی  نمیدونم چرا اینقدر وابسته من شدی خیلی نگرانم که این روند ادامه داشته باشه  برای خودم نمیگم همش بخاطر خودته  عزیزم .چون خیلی خیلی دوست دارم

دیروز قبل از رفتن برای واکسن

 

جونم

 

پسر گلم خوشگلم خوشحال  باش دیگه تا 6 سالگی از این غول بزرگ واکسن راحت شدی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان اميرحسين و ارميا
7 تیر 92 0:17
آخي اما ديگه از واكسن خلاص شديااااا .اميدوارم دردش خوب شده باشه


پاسخ:آره دیگه خاله جونم رفت تا شش سالگی
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:17
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

پاسخ:حتما عزیزم

مريم مامان نيكان
7 تیر 92 6:51
خيلي ناراحت شدم كه پسر گلمون اينقدر بي تابي كرده حقم داره ما كه آدم بزرگيم سوزن دوست نداريم چه برسه به اين كوچول موچولوها عوضش وقتي بزرگ شد از مامان جون تشكر ميكنه كه از تمام اين بيماريها مصون شده


پاسخ:ممنونم مریم جونم
رها مامان راستین
7 تیر 92 11:09
خسته نباشی مامان مهربون امید وارم پسرمون زود زود خوب بشه از طرف من ببوسش


پاسخ:مممنونم رها جونم
پرهام ومامانش
7 تیر 92 11:23
امیدوارم برات سازگار باشههههههه ودیگه مریضیاشو نگیری اراد جونمممم


پاسخ:مممنونم منم امیدوارم
بابای ارشیا
7 تیر 92 14:18
سلام
در مورد ترس ارادی جون دعای شش قفل و هفت هیکل رو براش بگیر از اینجا
http://niazoreja7.blogfa.com



پاسخ:ممنونم بابای ارشیا
نازنین
7 تیر 92 16:16
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. خواستم بگه نیکو تو مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمایت کنید و بهش رای بدید یه دنیا ممنونتون میشیم.
خاله ی امیرعلی
8 تیر 92 1:06
ای جانم.. چ گل پسری..
مامان الهام جون پستهات رو ک میخوندم متوجه شدم همشهری هم هستیم؛ خیلی خوشحال شدم.. ایشالا همیشه شادُ سلامت باشید..


پاسخ:چه خوب خیلی خوشحال شدم
نسیم-مامان آرتین
8 تیر 92 9:44
عزیز دلم18 ماهگیت مبارک ایشالا تولد 18 سالگیت
گلم فقط بذار پسری راه بره ببرش پارک تا ترسش از راه رفتن کمتر بشه ومثل ثابق شیطنت بکنه


پاسخ:آره عزیزم از اون روز هر دفعه که میبرم پارک بر میگردم راه رفتنش بهتر میشه
مامان یزدان
8 تیر 92 10:59
چه پسمل خوش تیپی...


پاسخ:ممنونم خاله جونم
مامان یزدان
8 تیر 92 12:58
عزیزم با افتخار لینک شدید.


کپاسخ:بازم ممنون که بهمون سر زدین
مامان مانلی
8 تیر 92 18:55
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم

البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید

پاسخ:حتما عزیزم
دوستتون دارم


الهام مامان یسنا
8 تیر 92 18:56
ای جان عزیزم. خدا روشکر دیگه واکسن تموم شد و دیگه شش سالگی هم بزرگ شدی و مرد شدی آراد جونم.
وای الهام جون از وابستگی گفتی کردی کبابم. بعضی وقت ها یسنا هم همینجور میشه از بغل من پایین نمیاد آدمو کلافه میکنه.


پاسخ:آره بخدا بعضی موقعها آدم وقت دیونه میشه
لیلا جواهری
8 تیر 92 19:29
سلام عزیزم. آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده. ممنون میشم کد 245 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسییییییی. ضمنا اسم پسر بزرگم هم هم اسم گل پسر شماست. ببوسیدش.


پاسخ:بپحتما عزیزم
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:36
دوست عزیزم با افتخار لینکتون کردم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم.همیشه بیاین پیشمون و ما رو خوشحال کنین


پاسخ:ممنونم که بهمون سر زدین منم با افتخار لینکتون میکنم
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:37
این واکسن 18 ماهگی به نظرم از همه بدتره.خدا رو شکر که حالا حالاها راحت شدی.
امیدوارم زودتر خوب بشی.


پاسخ:آره بخدا فکر نمیکردم اینقدر اذیت بشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:53
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


پاسخ:حتما مونا جونم
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:29
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 13:42
دیگه راحت شدی الهام جون ای جان پسرملوس


پاسخ:آره دوست خوبم واقعا
مامي ارشام
9 تیر 92 14:02
سلا م ممنون از حضورت ابممم


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
مامان حنانه زهرا
9 تیر 92 15:33
بابابزرگ ارسطو
9 تیر 92 16:10
سلام
متاسفانه دير گفتيد و من به سه تا قبلي ها قراره راي بدم
پس منتظر راي من براي آراد جون نباشيد


پاسخ:عیبی نداره ممنون
بهاره مامان ونداد
9 تیر 92 16:27
عزیزم خیلی واکسن 18 ماهگی دردناکه برای همین خیلی بیتابی میکنند من که ونداد تو تب 40 درجه دو روز میسوخت باید جشن بگیریم که تا 6 سالگی دیگه نمیخوان واکسن بزنن


پاسخ:آره عزیزم واقعا جشن گرفتن لازمه
عمه جون زیبا
9 تیر 92 22:45
قربونت بشم گلم /راحت شدی


پاسخ:آره عمه جونی
مامان الینا
10 تیر 92 10:06
خوش به حالت مامان جون دیگه ارحت شدی من که دارم روزها رو میشمرم تا اخرین واکسن الینا رو بزنم و خلاص....


پاسخ:آره به خدا حالا یه نفس راحت میکشم تا 6 سالگیش
شقایق مامان آرشا
10 تیر 92 16:52
الهی بمیرم اذیت شدی دیگه تموم شد


پاسخ:خدا نکنه خاله جونم آره دیگه راحت شدم تا 6 سالگی