عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

آراد جون و اردکش

1392/4/11 17:56
نویسنده : مامان الهام
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

دوردونه من یکی یه دونه چراغ خونه .....

عزیزم این شعر رو اکثر موقعها برات میخونم تو هم برای مامانی خودت رو حسابی لوس میکنی.

عشق مامان جدیدا یه همبازی جدید پیدا کردی  که دوستش داری و سه روزه شده همبازی جدیدت

اینم دوست جدید آراد جون اردک کوچولو که بابا جونش اون رو براش خریده که تنها نباشه  و ترسش از اردک بریزه  و اینکه آراد جون عاشق جوجو ست و حالا شده  همبازی جدید گل پسر تقریبا دیگه ازش نمی ترسی و نازش میکنی و براش بوس میفرستیniniweblog.comماچ

 

 

جونم

جون

جون

 

 امروز صبح با سایان جون رفتیم  حیاط خونمون و شما دو تا وروجک حسابی با آقای اردک کوچولو بازی کردین و ما مامانا هم حسابی از کارای شما دو تا وروجک خندیدیم .

آراد جون ماشین باریش رو  داده به اردکش اونم ماشین سواری میکنه  .niniweblog.com

اردک و ماشین سواری خودتون نگاه کنینniniweblog.com

جونniniweblog.com

جون

niniweblog.comجون

سایان جون یک کوچولو از اردک می ترسید بعد که دید شما بازی میکنی اونم دلش می خواست با اردک بازی کنه و سوارش بده اما شما هم ماشینت رو نمیدادی

جونم

 

جونم

 

جونم

 

جونم

 

 جونم

بالا خره حواست رو پرت توپ کردیم و سایان جون یکمی با ماشینت بازی کرد اما زودی اومدی ازش گرفتیniniweblog.com

جون

اردک کوچولو  هم از ماشین سوار ی خسته شده بود و میومد بیرون  اینجا هم داشتین بهش غذا میدادین

اردک

بعد اون هم بازی حالا نوبت آب بازی اردک کوچولو و آراد جونه که حسابی تو اون هوای گرم می چسبهniniweblog.com

جونniniweblog.com

جونم

niniweblog.com

جونم

اینقدر بهت خوش گذشت که نمیومدی خونه بالاخره با زور اوردمت  بالا  رفتیم خونه سایان جون اونجا هم کلی بازی کردین بعدش اومدیم خونه اینم خواب راحت بعد از اونهمه بازی  که جای واکسنت هم نمایانه

جونم囧囧0237

 

niniweblog.comخوب بخوابی عشق مامانniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

شقایق مامان آرشا
11 تیر 92 0:33
من که خیلی می ترسم


پاسخ:خاله جونی ترس نداره
شقایق مامان آرشا
11 تیر 92 0:38



پاسخ:ممنونم
محبوبه مامان الینا
11 تیر 92 8:35
چه نازه اردکه
الینا هم سه تا اردک داره
ای جان چه ناز خوابیده


پاسخ:ای جونم سه تا
مامان یزدان
11 تیر 92 8:50
چه جیگری شده.


پاسخ:مرسی
رها مامان راستین
11 تیر 92 10:29
عزیزم دوست جدیدت خیلی خوشگل عکسات عالی بودن


پاسخ:ممنونم خاله جونم خیلی دوستش دارم
آزاده
11 تیر 92 10:39
سلام خاله جونی عکساتون عالی بود .دخملی من هم عاشق جوجوست .


پاسخ:چه خوب اگه اینجا بود با هم بازی میکردیم
الی
11 تیر 92 11:01
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=21157&ChatDate=11-4-1392
پرهام ومامانش
11 تیر 92 14:12
بیچارهه اردکه
خسته نباشییییی گل پسرررررررررررررر
وای که چه حالی میده بچه ها میخابن اونم اینجوریییییییییییی



پاسخ:اگه همه روزها اینجوری بخوابن بیشتر کیف میده
سارا مامان محمدرضا
11 تیر 92 14:13
آخی نازی چه قدر بهش خوش گذشته. منم جوجه اردک خیــــــــــــلی دوست دارم. چه بلاهایی آرادی سرش میاره عزیزم.
راستی ممنون بهمون سر زدید


پاسخ:خاله جونم اگه پیشم بودی میدادم بازی کنی
مامان محمد جان
11 تیر 92 17:01
سلام خانمیخدا برات حفظش کنه این پسر خوشگل رو
اگه با تبادل لینک موافقید لینکتون کردم


پاسخ:ممنونم حتما عزیزم
مامان بنیتا
11 تیر 92 17:12
نازی چه اردک خوشگلی...منم بچه بودم عاشقش بودم
چه خوابی هم کرده شیطونک بعد از این همه بازی


پاسخ:
مامان آنیسا
11 تیر 92 18:17
به به چه دوست خوبی داره آراد جون ایشالا همیشه شاد و خندون باشه این پسر ناز


پاسخ:ممنونم خاله جونم
mamane radin
11 تیر 92 19:35



پاسخ:مرسی
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 0:38
باعث افتخار ماست خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم با اجازه من لینکتون کردم


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون میکنم
دایی علی
12 تیر 92 18:28
منم اینقدر بازی میکرم تا سه ماه میخوابیدم
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 19:42
فدای اون تیپ خوشملت .


پاسخ:مرسی خاله جون
ثریا
13 تیر 92 12:17
سلام عزیزم - ممنوم ببخش دیر شد خونه نیبودیم چند روزی دیر جواب دادم http://elaart.blogfa.com/
مامان کمیل و کیان
13 تیر 92 13:45
مامانی پیش ماهم بیا


پاسخ:باشه حتما عزیزم
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 19:14
عزیزم دوست جدیدت چقدر ناازه.. مواظبش باش

پاسخ:باشه خاله جونم حتما
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:31
سلاااااام دوست جون ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟ ممنون
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 19:41
اردک خوشملی هم داری


پاسخ:آره خیلی خوشگله
مامان اميرحسين و ارميا
22 تیر 92 13:17
عزيزمممممممم چ با نمك جوجه اردك داره چ خوب كه نميترسه


پاسخ:آره خاله جونم مردی شدم
عمه سیما
23 تیر 92 13:48
هرچند میترسم از این اردک کوچولو. اما خب چون آراد جونم دوسش داره منم دوسش دارم


پاسخ:عمه جونی اردک که ترس نداره ببین من نمی ترسم
ژاله مامان آیدا
15 مرداد 92 17:29
چه عکسای قشنگی چه خوب که حیاط دارید آراد جون کلی کیف می کنه


پاسخ:ممنونم عزیزم آره واقعا یه نعمته برای بچه ها این حیاط
مریم
22 مرداد 92 19:30
عکسایه فوق العاده قشنگین ممنونم که به وبلاگ ما سرمیزنین راستی خوش به حالتون که حیاط دارین واسه بچه برایه اینکه بازی کنن یه نعمتیه