عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

خبر داغ داغ توی این گرمای تابستون

1392/4/17 18:24
نویسنده : مامان الهام
655 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

امروز برای اولین بار خودت بدون اینکه شیر بخوری یا من کنارت باشم موقع تماشای تلویزیون خوابت برد منو میگی اینقدر ذوق کردم که نگو  آخه اولین باری بود که خودت  خوابیدی چقدر منتظر این لحظه بودم هورااااااااااااااااااا پسرم مردی شده دیگه خودش میخوابه

عشقم نگاه کن چقدر ناز لالا کردی

جونم发飙猪0040  发飙猪0040

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مرجان مامان اران
17 تیر 92 18:28
اخی عزیزم چه خوبببببببببببب
.الا منم منتظر همچین روزی هستم


پاسخ:مرجان جون اینقدر ذوق کردم انشالله تو هم می بینی
الهام مامان یسنا
17 تیر 92 19:04
ای جان عزیزدلم چقدر قشنگ خوابیده. من بودم اینقدر بوسش میکردم تا بیدار میشد.. امیدوارم یه روز هم یسنا خودش بخوابه.
الهام مامان یسنا
17 تیر 92 19:05
ای جان عزیزدلم چقدر قشنگ خوابیده من بودم اینقدر بوسش میکردم تا بیدار بشه. امیدوارم یه روز یسنا خودش بخوابه.

پاسخ:آخه مگه دلم میومد بیدار بشه
پرهام ومامانش
17 تیر 92 23:17
حستو درک میکنم
ومیدونم چه ذوقی کردی



پاسخ:خیلی خوبه
محبوبه مامان الینا
18 تیر 92 7:47
ای جان راست میگی دوستم خیلی لذت بخشه دیدن این صحنه ها و مستقل شدن بچه ها


پاسخ:خیلی عزیزم آدم احساس راحتی میکنه
عالمه مامان امیرحسین
18 تیر 92 12:01
عزیزم چقدر خوب.پسر من فقط روی پام میخوابه


پاسخ:اونم خوبه عزیزم از شیر خوردن بهتره
مریم (مامان آندیا)
18 تیر 92 13:33
مرسی به وبلاگ ما سر زدی .....لینکت کردم خانومی


پاسخ:خواهش میکنم داشتم اولین نظرات آراد رو می خوندم شما هم نظر گذاشته بودین برای همین دلمون تنگ شده بود اومدیم سر زدیم
مامان یزدان
18 تیر 92 14:49
منم اینجوری خیلی دوست دارم.ولی هنوز پیش نیومده.


پاسخ:نگران نباش خاله جونی یزدان جونم هم یه روزی بلاخره خودش می خوابه
مامان رضا جونی
18 تیر 92 18:02
الهی چقده ناناز خوابیده



پاسخ:
فرناز خاله آرسن جون
18 تیر 92 18:10
ای جونــــــــــــم ماشالله به این مرد کوچک عکساتو که میبینم کلی ذوق مینکم عسلی عسل میبوسمت در ضمن ایشالله همه دوستای آرسن که تو مسابقه شرکت کردن نتیجه خوب بگیرن تو هم خاله

پاسخ:ممنونم انشالله

مامان کمیل و کیان
18 تیر 92 20:32
افرین مردی شدی واسه خودتاخه چه راحتم خوابیدی


پاسخ:آره دیگه خاله جون
مريم مامان نيكان
19 تیر 92 8:25
عزييييزم چه معصومانه خوابيده خدا حفظش كنه


پاسخ:ممنونم
شقایق مامان آرشا
19 تیر 92 15:38
ای جان


پاسخ:
لاله
19 تیر 92 15:43
عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک



پاسخ:مرسی برای شما هم مبارک
♥متین من♥
19 تیر 92 15:48
ای جونم چقدر ناز خوابش رفته مرد کوچولووو
مامان مانلی
19 تیر 92 18:42
عزیزم آپم



پاسخ:باشه عزیزم میایم پیشتون
مامان دانيال
19 تیر 92 23:28
به به
به سلامتي. انشااله هميشه همينجوري ناز لالا كنه.يعني ميسه يه روز دانيال جونم خودش بخوابه.بي صبرانه منتظر اون روزم


پاسخ:انشالله چه دعای خوبی امیدوارم برای شما هم اتفاق بی افته تا ببینین چه کیفی داره
مامان ساجده
20 تیر 92 0:44
آخي چه ناز خوابيده
واقعا ذوق كردنم داره وقتي آدم با همچين صحنه اي روبرو ميشه


پاسخ:آره خاله جونب مامانم اینقدر ذوق کرده بود که خدا می دونه
کمیل و کیان
20 تیر 92 14:06
مامانی منتظر پست جدیدمه
الهه(مامان یاسان)
20 تیر 92 14:33
ای جانم کلی کیف کردم
واای ایشاالله روزی برسه منم دیگه یاسان رو راه نبرم تا بخوابه
آخه الهام جون باورت نمیشه یاسان باید توی بغلم باشه شیر بخوره راه ببرمش تا بتونه بخوابه
راستی دوست جون اون عکس خاله ی یاسان(خاله الهام)من نیستم


پاسخ:وای چقدر سخته عزیزم آراد هم یه موقعی اینجوری بود ولی کم کم از سرش افتاد
مامان بابای الیسا
20 تیر 92 15:49
آفرین به پسری ناز مستقل شدن بچه ها خیلی لذت بخشه


پاسخ:ممنونم خاله جونم
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 16:43
ایشالله همیشه اینطور باشه البته بعیده بازهم خداروشکر


پاسخ:بهترین دعا رو کردین
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 19:20
دوستدارم عزیزم


پاسخ:
نگار(مامان سام)
20 تیر 92 23:10
ماشالله آراد جون بزرگ شده دیگه.چه قدر هم خوب و راحت خوابیده.
عاطفه مامی الای
21 تیر 92 0:55
ممنون که باهام همدردی کردین .اشک شوق ریختم .از اینکه دوستام .باهام همدردی کردن امشب هم باید ۲ تا ساعت ۱ نصف شب شیاف مصرف کنم .بازم خونریزی خواهم داشت ولی پیام شما دوستان منو تسکین دار .دوستانم بهتر از فامیل هستن .پسر گلتو ببوس
عمه زیبا
21 تیر 92 3:06
آخه عزیزززززززززززززززززززززم/شیطون و ناناز عمه
الی
21 تیر 92 16:49
من : سلام این سایت پر از لباس زنونس دوست داشتین سر بزنید لطفا در هنگام خرید نام بازار یاب رو الهام 690 وارد کنید ممنون http://mercato.ir/index.php?id_product=22&controller=product
مامان کمیل و کیان
21 تیر 92 16:58
عزیزم دوستدارمخیلی ناز خوابیدیخیلی خوشمزه ایمامانی چرا پست جدید نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:ممنونم مامانی هر موقع سرش خلوت بشه میاد
بهاره مامان ونداد
21 تیر 92 17:00
وای خیلی خوش به حالت شده ما که هنوز اندر خم یه کوچه ایم هنوز موفق به دیدن این لحظه نشدیم


پاسخ:انشالله که می رسه
مامان مانلی
21 تیر 92 23:00
آفرین خاله خوشگله مردی شدی برای خودت عزیزم



پاسخ:ممنونم
محراب و مليكا
22 تیر 92 11:43
به پسر گلتون راي دادم ممنون ميشم شما هم كد 576 رو به 20008080200 ارسال كنيد ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان اميرحسين و ارميا
22 تیر 92 13:16
آخي چه خوابي.خوبه ديگه داره مستقل ميشه آراد خان
ترنم
22 تیر 92 15:24
مامان کمیل و کیان
22 تیر 92 15:25
مامان آروین
23 تیر 92 0:39
یه دست و هوراااااااااااا بلند برای آراد جون که واسه خودش آقا شده


پاسخ:ممنونم خاله جونم
عمه سیما
23 تیر 92 13:47
الهی من فدای عمه ی خوشگلم بشم. ناز بخوابی آراده عمه


پاسخ:خدا نکنه عمه جونی دلم براتون تنگ شده
عمه سیما
23 تیر 92 13:51
الهام جونم واقعا تبریک واسه وبت عزیزم


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان محمد جان
23 تیر 92 14:11
سلام خانمی
قربون لحظه های زیبای بچه هامون بشم . فرشته های کوچولویی که فقط خدا میدونه که مامان و باباها چقدر دوستشون دارن


پاسخ:مرسی عزیزم واقعا همینطوره
نازنین
23 تیر 92 14:15
-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟


پاسخ:باشه نازنین جونم بلد نیستم ولی یاد می گیرم
رها مامان راستین
23 تیر 92 17:06
آفرین عزیزم خودت لالا کردی چقدر بامزه خوابیده این جیگر


پاسخ :ممنونم رها جونم
مامان سانلی
23 تیر 92 18:30
عزیز دلم.......اقا شده ..مرد شده دیگه مامانی

من تا سانلی اینجوری میخوابید دلم میسوخت میذاشتمش تو تختش هر دفعه هم بیدارش میکردم


پاسخ:آره دیگه خاله جونم مردی شدم مامانم دلش نیومد بیدار کنه 4 ساعت همینطوری خوابیدم
سارا مامان محمدرضا
24 تیر 92 14:25
آخی نازی. حستو کاملا درک میکنم. محمدرضا هم وقتی خودش میخوابه من و باباش کلی ذوق میکنیم


پاسخ:وای خیلی خوبه
سارا مامان محمدرضا
24 تیر 92 14:25
به ما هم سر بزنید


پاسخ:حتما عزیزم
زهره مامان آریان
24 تیر 92 17:47
خوب بخوابی پسر خوشکلم.
منم دقیقا اولین باری که اریان خودش خوابید ذوق مرگ شدم هرچند این اتفاق خیلی دیر به دیر می افته اما خیلی لذت بخشه


پاسخ:وای زهره جونم منتظرم دوباره این اتفاق بی افته
الی
25 تیر 92 14:09
سلام اگر دنبال یه سایت لباس زنونه و بچگونه می گردین که هم لباساش خوشگل باشه و هم قیمت مناسب یه سر به این سایت بزنید خواهش مندم اگر خرید انجام دادین نام معرف رو الهام 690 وارد کنید ممنون http://mercato.ir/
محبوبه مامان الینا
26 تیر 92 11:31
منتظر پست جدیدیم دوستم
مامان نگار
27 تیر 92 12:23
عزیزم کاملا می فهممت و منم واقعا منتظر یه همچین روزهایی هستم. واقعا بهت تبریک میگم و با اجازت به خاطر اینکه منم برات خیلی ذوق کردمو خوشحال شدم, لینکت می کنم. به منم سر بزن دوستم. خوشحال میشم.




پاسخ:مرسی عزیزم باعث افتخارهعزیزم خواستیم پیشتون بیایم ولی متاسفانه آدرستون رو نگذاشتین خوشحال میشم دوباره سر زدین آدرستون رو برامون بزارین
مامان رادین
28 تیر 92 11:36
سلام الی جان. ببخشید دیر اومدم. یه سری به وبلاگ کلوپ سرگرمی بزن برات مطلب گذاشتم . آراد عزیزم رو ببوس.


پاسخ:حتما عزیزم مرسی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:18



پاسخ:وای مرسی خاله جون
زهره مامان آریان
29 تیر 92 12:56
مامان ایدین
29 تیر 92 15:49
سلام عزیزم بهتون رای دادیم امیدوارم برنده شی شکموی دوست داشتنی


پاسخ:ممنونم دوست خوبم
نسیم-مامان آرتین
12 مرداد 92 8:28
نظر خصوصی داری گلم


پاسخ:مممنونم عزیزم