عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

دو سال و نصفی

1393/4/3 23:56
نویسنده : مامان الهام
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل پسرم

عزیز مامان که 30 ماهه شده مبارکه عزیزم

روزها همینطور داره زود زود میگذره  بزرگ میشی و آقاتر دیگه تقریبا مستقل شدی و همه کارهات رو خودت انجام میدی و اجازه نمیدی ما کمکت کنیم اگه یک چیزی ازم بپرسی و من جوابت رو بدم میگی آفرین مامان مثلا من رو تشویق میکنی چشمکمنم عاشق اون آفرین گفتنت هستم بغل

عزیزم اینقدر دیر به دیر میام که کارات یادم میره بریم سراغ عکسها هر دفعه میریم بیرون شما همیشه درخواست پارک رفتن رو داری ما هم دلت رو نمی شکنیم میریم پارک

اینجا همینطوری کیک درست کرده بودم برداشتیم رفتیم طبقه بالا خونه امیر علی برای دوتانون که عشق تولد هستین تولد گرفتیم

رفته بودی سراغ لوازم آرایش من و ... اومدم توی اتاق رفتی پشت تخت که من دعوات نکنم منمقه قهه خط چشمت رو که خیلی خوشگل کشیده بودی ابروهات رو هم پیوندی کرده بودیخندونک

عاشق این هستی که پکنه رو روشن کنی بشینی جلوش و یا اینکه توی پنکه آواز بخونی

یک روز با همدیگه رفتیم پیاده روی برات حباب ساز انگری برد خریدم شما هم حسابی ذوق میکردی و میگفتی مامان نگاه چقدر بزرگ درست میکنم

حالا شلیک به طرف مامانی

اینجا هم داری حباب رو شوت میکنی

اینم خمیر بازی که خیلی دوست داری

البته یادم رفت بگم دلیل تاخیر طولانیمون مامان جون مریم از مکه اومده بود و من و شما هم دو هفته رفته بودیم خونه مامان جون برات کلی سوغاتی خوشگل اورده بود.

پسندها (10)

نظرات (17)

مامان مریم ❤
4 تیر 93 0:25
سلام الهام جوون...مرسی که به وب من و دخملی سر میزنی....همشهریم که هستیم.....پس گلت و از طرف من ببوس... همیشه لبتون خندون و دلتون بی غصه
مامان الهام
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم جدا بیشتر خوشحال شدم ممنون گلم
نیکــو
4 تیر 93 0:52
30 ماهگیت مبارک باشه آراد عزیزم .. قربون آفرین گفتنت گلم چه کیفی می کنه با این حباب سازه .. هزار تا برای این گل پسر شیرین و دوست داشتنی
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جوون آره عاشق این حباب سازم
فرناز خاله آرسن جون
4 تیر 93 12:52
عزیز دل خاله 30 ماهگیت مبارک باشه معلومه این چند هفته خوش گذشته و کلی رفتی بازی کردی همیشه به شادی و تفریح وای به آرایشت خیلی خندیدم خیلی با مزه شده دست مامانی هم درد نکنه بابت کیک میبوسمت یه عالمه
مامان الهام
پاسخ
مرسی فرناز جوون آره ولی هر چقدر هم که بره تفریح بازم براش کمه
محبوبه مامان الینا
5 تیر 93 7:21
چه بامزه و حرفه ای آرایش کرده خوشبحالت شده خاله جونی کلی سوغاتی گرفتی پس
مامان الهام
پاسخ
مرسی محبوبه جووونم آره دست مامان جوونم واقعا درد نکنه
پدر و مادر آروین کوچولو
5 تیر 93 14:18
عزیییییییییییییییزم 30 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااارک قربووووووووووووون بشم دلمون برات ی ریزه شده بود زیارت مادر جونی قبول باشه و همینطور سوغاتیهای خوشگل مباااااااااااااااااااارک
مامان الهام
پاسخ
ممنونم خاله جووونم
مریم(پرنیاوبردیا)
7 تیر 93 22:27
روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ... فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
7 تیر 93 22:29
30 ماهگیت مبارک.... ای جونم من بچه بودم عاشق پنکه و داد زدن توش بودم چه بامزه،دستگاه حباب چه قد حباب هاش بزرگه عکساتون خیلی خوشگله الهام جونم
مامان الهام
پاسخ
مرسی مریم جونم آراد هم دقیقا همینطوریه میره توش داد میزنه آره این حبابهای آراد دیگه بزرگ
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:10
سلام الهام جون ببخشید که دیر سرمیزنم دوست خوبمممم 30 ماهگی خوشگلم پسر دوست داشتنی مبارک ای جانم چقدرم با مزه ارایش کرده ببوسش عزیزممممممممم
مامان الهام
پاسخ
خواهش میکنم مرجان جووونم با دو تا بچه عزیزم درکت میکنم از طرف من ببوسشون
حنانه
8 تیر 93 16:03
سلام الهام جون از طرف من آراد جونو یه ماچ آبدار بکن که خیلی عسله
مامان آرين
9 تیر 93 15:01
دو و سال و نيمه شدي عزيزم تبريك مي گم ايشالا سال هاي سال زنده باشي گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:24
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی
مامان بردیا
25 تیر 93 9:05
30 ماهگیت مبارک ماه سیما
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 18:09
سلام دوستم آپ کردم،منتظر نگاه زیباتون هستم
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:38
30ماهگیت مبارک عسیسم فدات بشم که چقدر شیرینی خاله
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:39
دو چیز حیرانم میکند : یکی رنگ آبی دریا که میبینم و میدانم که نیست و دیگری صفای باطن زیبای دوست که نمیبینم و میدانم که هست
خخخخخخ
15 مرداد 93 12:58
موضوع سایت بچته یا خونتون
مامان الهام
پاسخ
به نظر من که خونمون چیزی نداره که بخوام ازش بگم یا عکس بزارم شاید شما دوست عزیز اینطور برداشت کردید