عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

آراد در ifilm

1393/4/7 22:20
نویسنده : مامان الهام
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم عزیز مامان

عزیزم چند وقت پیش چند تا از عکسهات رو فرستاده بودم برای شبکه آی فیلم که روز پنج شنبه 5 تیر یه دونه از عکسهات رو که با متینا بودی پخش کردند و امروز 7 تیر هم یکی دیگه از عکسهات رو پخش کردند منم با دیدنشون اینجوری شده بودمراضی 

این عکس رو 5 تیر پخش کردند

این عکس رو 7 تیر پخش کردند

پسندها (19)

نظرات (26)

شقایق مامان آرشا
9 تیر 93 10:17
ای جاننننننننن
♥مرجان مامان آران و باران♥
11 تیر 93 2:06
ای جانم عزیز دلممممممممممممممممممممم
پگاه مامان آرتین
11 تیر 93 13:32
عزیزم عکسا خیلی قشنگه.قربون تو پسرگلمممممممممم
فرناز خاله آرسن جون
11 تیر 93 15:49
چه جالب خیلی قشنگه اینم یه یادگاری دیگه شده برای آرادی دست گل مامان جون درد نکنه
مامان آرزو
13 تیر 93 18:52
ای قربونت برم عزیزم بااین عکسای نازت
پدر و مادر آروین کوچولو
14 تیر 93 20:32
چه جالب قربووووووووووووووووووووون عسلیه خودم
مامان رها
15 تیر 93 10:52
ای جون کار خوبی کردین مامان جون
مامان پارمیدا
15 تیر 93 12:38
چه خووووب ! خوبه که موقع پخشش پای تی وی بودین و دیدین
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 15:04
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم....
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 15:05
کوچه ای را بود نامش معرفت ... مردمانش با مرام از هر جهت ... سیل آمد کوچه را ویرانه کرد ... مردمش را با جهان بیگانه کرد ... هرچه در آن کوی بود از معرفت ... شست و با خود برد سیل بی صفت ... از تمام کوچه تنها یک نفر ... خانه اش ماند و خودش جست از خطر ... رسم و راه نیک هرجا بود و هست ... از نهاد مردم آن کوچه است ... چونکه در اندیشه ام اینگونه ای ... حتم دارم از بچه های آن کوچه ای ..
مامان مریم
16 تیر 93 15:49
خداييش حسه خوبيه عكس بچشو تو تلويزيون نشون بدن
هنرمند
19 تیر 93 16:56
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند ستایش کردم ، گفتند خرافات است عاشق شدم ، گفتند دروغ است گریستم ، گفتند بهانه است خندیدم ، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم ! سلام و درود فراوان
مامان سمانه
21 تیر 93 13:52
آراد جون معروف می شود
مامان مهدیه
22 تیر 93 12:07
سلام. الهام جون خیلی خوشحالم که عکس پسر گلتو از تی وی پخش کردند. من که چند وقت پیش جند تا عکس امینو فرستادم ای فیلم ولی هر چقد منتظر شدم خبری از پخشش نشد. میگم شما زمان پخششو میدونستید یا همینطور شانسی دیدید.؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم نه گلم عکس زیاد فرستادم ولی این دو تا رو بعد سه هفته شانسی دیدم البته بیشتر روزها برنامه رو میدیدم که پخش کنن
مامان بابای الیسا
23 تیر 93 16:21
عزیییییییییییییییییییییییییییییزم قربونت برم
نانا
23 تیر 93 18:00
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
مامان بردیا
25 تیر 93 9:07
حسابی معروف شدی گل پسر
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 18:07
به به.... خیلی خوبه دیگه پسر مون جهانی شد چه عکسایه خوشگلی هم فرستاده بودید
حمید
29 تیر 93 12:43
سلام آبجی الهام گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم[بوسه] طاعات و عبادتت مقبول حق باشه آبجی خوبم آبجی مهربونم چه پسر گلی دارید ایاشلا خدا به شما و پدرش ببخشدش و برای شما حفظش کنه خیلی ناز و خوشکله |آراد از طرفم ی بووووووووووووووس گنه بکنش خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی ب ویم ببیا من برای دخترم ی و.ب درست کردم منتظر حضور سبز شما هستم با تبادل لینک اگر موافق بودی خبرم کن آبجی الهام گلم التماس دعا دارم ایام به کام ............................................................................... پا به پای ستاره‌ها بنشین، دست در دست آسمان بگذار گاه‌گاهی هوایی خود باش، خاك را بهر خاكیان بگذار دست بر طاق آسمان برسان، پنجه را در هلال ماه بپیچ گاه بر سینه گذشته خویش، تیر غیبی در این كمان بگذار مثل فریاد رعد در دل كوه، صخره‌های ستبر را بشكن آشنا با تبار طوفان باش، بادها را به این و آن بگذار ...[بوسه] ................................................................................. دلم باران میخواهد بارانی نم نم که قد دلتنگی ام باشد دلم هوای سکوت بی انتهای شب را کرده که دلم را چون چشم هایم آرام کند و اما باز مانده ام با این ذهن شلوغ و پر صدا!چه کنم با این همه خوره؟ کاش ذهن پر خوره ام را سکوت دربر میگرفت سکوتی همانند آرامش بی اتنهای خفتن در خلا چه بی صبرانه انتظار میکشم که رود از کنج لبم غم بغض هایم را اینقدر با آب دهانم پایین فرستادم که دیگر تمایلی به خوردن غذا ندارم عجیب تاثیر دارداین بغض بر سکوت پر هیاهوی قلب من . . .
خاله ی رادین
31 تیر 93 18:49
سلام.اراد خیلی نازهههههههههههههه خیلی منم برا خواهرزادم یه وبلاگ زدم خوشحال میشم به منم سر بزنید. اگه با تبادل لینک موافق بودید بگید لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید مرررررررررررررررررررررررررررسی.
مامان اسیه
6 مرداد 93 15:04
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 20:46
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 9:37
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 16:29
مامانی تنبل نمیخوای آپ کنی؟ دلمون تنگ شده ها
مریم(پرنیا و بردیا)
11 مرداد 93 22:37
سلام عزیزم... امروز 11 مرداده عکس آراد و توشبکه آی فیلم با مادر بزرگ ش دیدم خیلی ذوق کردم،یه آشنا دیدم
مامان الهام
پاسخ
آره عزیزم منم دیدمش ممنون لطف دارین
بانو
20 مرداد 93 16:33
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو