عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

آراد جون در طبیعت

1391/10/6 2:39
نویسنده : مامان الهام
551 بازدید
اشتراک گذاری

دوردونه من عاشق بیرونه.مامانی اوایل که بیرون میرفتیم با تعجب به درختها نگاه میکردی و ذوق میکردی وقتی یه جا آب بود که دیگه هیچی....

اینم چند تا عکس خوشگل تو این مدت

چهار ماهگی

آراد روی چمن

آراد و باباش

آب بازی

آراد و باباش

آراد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سارا
5 دی 91 10:49
ای جونم ، اینجا کجاست ؟
چه با صفاست



پاسخ :مرسی عزیزم اکثر عکسها مال اطراف بجنورد و قوچان هستند عزیزم
سمیرا مامان سایان
5 دی 91 16:17
عززززیزم چقدر موموشی بودی ناااااازی




پاسخ :آره موشموشی مامانش الان بزرگ شده
کیارش
5 دی 91 16:34
ای جونم این جینگول چقد شبیه باباشه. فتوکپی برابر اصله



پاسخ: آره عزیزم میبینی هیچی از من به ارث نبرده
مامان امیرحسین
5 دی 91 21:42
سلام.چه جای قشنگی به به!!! خوش بگذره عزیزم.
نرگس مامان باران
19 دی 91 1:57
سلام دوست من
من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا
یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره
فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5





پاسخ:باشه حتما عزیزم