عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

از تولد تایک ماهگی شاهزاده ما

1391/10/5 1:04
نویسنده : مامان الهام
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم شاهزاده من صبح شنبه با بابا و مادر جون رفتیم بیمارستان ساعت 8:45 به این دنیا اومدی شدی شاهزاده کوچولو قصه ما عشقم وقتی دیدمت انگار دنیا رو بهم دادن امید من خدارو شکر که سالمی منو بابا خیلی دوست داریم این موقعیه که من برای اولین بار دیدمت  جونمقلب

لحظه اول که مامانی دیدت

فرداش که مرخص شدیم رفتیم خونه مادر جون که این چند روز رو پیش مادر جون باشیم نمیدونی وقتی که رفتیم همه چقدر  از اینکه تو رو دیدن ذوق کرده بودندniniweblog.com

دوردونه من ده روزه بودی که اسمتو گذاشتیم.اینم عکس اون روزه

روز اسم گذاشتن

عزیزم یازده روزه بودی که مسلمون بودنت رو اجرا کردیم(ختنه)

و دوازده روزه بودی که هنوز چی از شادیمون نگذشته بود بابا جون  مامانی فوت کرد .

niniweblog.com

خیلی روزهای سختی بودniniweblog.com

بالاخره وقتی ٢٧ روزه بودی اومدیم خونمون بجنورد من و  تو و بابا و مامان جون

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه قنبری
2 آبان 91 21:52
ماشاالله...
خدا حفظش کنه...