عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

جشن ده ماهگی آراد جون

1391/8/5 20:41
نویسنده : مامان الهام
675 بازدید
اشتراک گذاری

           niniweblog.com                 مبارک مبارک مبارکه                niniweblog.com

عزیزم یک ماه دیگه بزرگتر شدی هر روز که بزگتر میشی شیرنتر از روز قبل می شی هر چه که میگذره عشقم به تو بیشتر میشه خیلی دوستت دارم روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که تو را آفرید تا با وجود تو بیشتر احساس خوشبختی کنیم

niniweblog.com

اینم یک کیک خوشگل به مناسبت جشنمون

niniweblog.comکیک اراد جون

عزیزم این هدیه مامان به توست که با تمام وجودم بهت میدم قلبم برای شاهزاده ام

 

خیلی دوست دارم

 

خیلی دوستتون دارم هم تو و هم بابایی رو

عزیزای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارین
4 آبان 91 1:41
ماشاالله به آراد جون.ده ماهگیت مبارک.انشاالله درپناه حق سلامت باشی گلم.پسرمن هم متولد 14دی 90.به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
سمیرا مامان سایان
5 آبان 91 20:14
آراد جووووونم تولد 11 ماهگیت مبارک باشه یه عالمه بووووووووووس واسه آراد جونممممم مامانش عکسارو دوباره آپلود کن باز نمیشه:
کاترین
8 دی 91 14:58
خیلی دوست دارم بابا شوخی کردم