عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

شاهزاده کوچولو دیگه کامل راه میره

1391/11/27 0:06
نویسنده : مامان الهام
713 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربان من ! تو از عمق تمنای من ! تو از عمق نیاز من آگاهی !...

ای بی کران مهربان...

عاجزانه و ملتمسانه از تو میخواهم همراه کودکم باشی... در لحظه لحظه زندگی اش بهترین

ها را به او هدیه کنی

تو را سپاس برای تمامی مهربانی ها و نعمتهایت ! تو را سپاس برای همه ی عشق و محبتت

ای نازنین یگانه.

بی نهایت سپاس خدای من !

من ..................! چشم براه لحظه ای هستم که تو را مثل همیشه سپاسی ژرف بگویم و

بیش از پیش ایمان بیاورم که تنها دستان پر قدرت توست که هدایت میکند زندگی مرا ! منی که

تنها امیدم همیشه مهربانی تو بوده !

عشقمممممم دوردونه مامانی

پسر گلم دیگه امروز کامل راه افتادی امروز روز میلاد حضرت محمد(ع) و تو عیدیتو به مامان و بابا دادی از خیلی وقته که میتونستی راه بری ولی هر موقع که دوست داشتی راه میرفتی و کمی هم میترسیدی از دیروز که عمه زیبا اومد ترست ریخت و امروز کامل دیگه راه افتادی و خودت بدون اینکه ما تشویقت کنیم راه میری و کلی ذوق میکنی  امروز بابا جون و مامان جون خونه ما اومدند تو هم از این فرصت استفاده میکنی و حسابی گرم بازی هستی و نمیخوابی .....خوشحالم که بالاخره راه افتادی البته یه خورده دیر شد . مثل آدم آهنی هر موقع هم که راه میری دستاتو میاری جلو .

عاشقتمممممممممممم

دوردونه

اینم از راه رفتن که به زور تونستم چند تا عکس بگیرم

عشقم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)