عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

دو تا مروارید جدید هوراااااااااا

1391/11/9 2:19
نویسنده : مامان الهام
842 بازدید
اشتراک گذاری

دوردونه مامان مرواریدات مبارک

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

عشقمممممممم امروز بعدظهر متوجه شدم که دو تا مرواید جدید دارن تو دهنت می درخشند مروارید نهمی  و دهمی البته لثه هات متورم شدند فکر میکنم تا چند روز دیگه چند تا مروارید دیگه در بیاری .خدا کنه که راحت در بیاری و اذیت نشی .

عشقم❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

نفسممم اون قبلیها که سیاه شدن اینا رو مسواک بزن که به روزگار اونا دچار نشننیشخند

عشقمشکلکهای جالب و متنوع آروین

عشقم_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

سوگند
9 بهمن 91 2:36
عزیزم مرواریدات مبارک انشالله به سلامتی همه رو دربیاری


پاسخ:مرسی عزیزم
نسیم -مامان آرتین
9 بهمن 91 8:59
مبارکه عزیزم ایشالا که زیاد اذیت نشده باشی


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان سمی
9 بهمن 91 10:46
مرواریدای سفید و درخشانت مبارک آراد جون.وای چه اتاق خوشگلی از همه مهتر چه گل پسر دوست داشتنی هستی شما
عزیزم با افتخار لینکتون کردم


پاسخ:مرسی عزیزم ممنون
مامان رضا جونی
9 بهمن 91 12:30
مامان امیرحسین
9 بهمن 91 12:50
مبارک باشه گل پسر آخی مسواکشو!!


پاسخ:مرسی خاله جونم
نسترن(مامان نیروانا)
9 بهمن 91 15:40
مبارک باشه عزیز دلم....انشاا...به سلامتی تمام مرواریدای خوشگلت دربیان...بوووووس برای پسمل طلا


پاسخ:مرسی نسترن جون
مریم مامان ارشیا
10 بهمن 91 0:38
به به مرواریدای جدیدت مبارک آقا آراد. زنده باشی گل پسری


پاسخ:مرسی ممنونم
الهام مامان یاسی طلا
10 بهمن 91 4:22
عزیزم مرواریدای جدیدت مبارک باشه . ایشالله که بقیه مرواریدات راحت دربیاد و اصلا اذیت نشییییییی

پاسخ:مرسی عزیزم دعای خوبی کردین انشالله که همینجوری بشه
ارشیا
10 بهمن 91 15:53
داداشی خوش بحالت شده دیگه با مروراید جدید باید اماده شی واسه پسته های خندون و شکلات های کاکائویی فندوق و گردو های شب عید پس میسواک بیزن تا شبی عیدی موسابیقه بدیم با بوزورگترا

پاسخ:آره بابای ارشیا آراد هم عاشق پسته تو مسابقه اول میشه

مامان اراد
10 بهمن 91 22:43
عید شمامبارک عزیز دلم


پاسخ:مرسی ممنونم عزیزم

مینا
10 بهمن 91 23:52
الهی چه گل پسر نازی عزیزم دندونای جدیدت مبارک انشالله به شلامتی بقیه رو در بیاری


پاسخ:ممنونم عزیزم
امیر مهدی و عمی
11 بهمن 91 14:54
سلام مامانی
مروارید گل پسری مبارک
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


پاسخ: ممنون حتما عزیزم سر میزنیم
تکتم
11 بهمن 91 18:43
عشقم مرواریدای کوچولوت مبارک


پاسخ:مرسی تکتم جون
مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 19:17
جوجه مرواریدات مبارک


پاسخ:مرسی مهسا جونم
مامان ایمان
11 بهمن 91 21:57
سلام مامان آراد کوچولو ممنون عزیزم که به وبلاگ پسرم سرزدی چشم حتما ما هم میایم منم با با افتحار وب آراد کوچولورو لینک می کنم

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم ممنونم

زینب
11 بهمن 91 22:23
عزیزم دندونای جدیدت مبارک


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان آروین
11 بهمن 91 22:47
مبارکت باشه گلم . دیگه شدی جزء کباب خورها . باید قدر مرواریداتو خوب بدونی چون واقعا مثل مروارید با ارزشند . می بوسمت پسر خوشگلم


پاسخ:آره خاله جون دیگه کباب خور شدم خیلی هم دوست دارم . باشه خوب نگهشون میدارم
فرناز خاله آرسن جون
11 بهمن 91 23:22
مبــــــــــــــــــــــــتارک پسر ملوس و خوردنی باشـــــــــه مرواریدهای جدید ایشالله راحت در بیاریشون اد مرد قهرمانه شجاعه


پاسخ:مرسی عزیزم
مامان آیدین
11 بهمن 91 23:44
آفرین عزیزم دندوناتو مسواک بزن به امید روزی که دندون پزشک بشی گلمیادت نره دندون خاله رو رایگان ترمیم کنیا


پاسخ:باشه خاله جون حتما
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:59
دندونهای جدید مبارک اراد جان.
برای اراد کوچولو و مامان مهربونش


پاسخ:مرسی عزیزم ممنونم مونا جونم
امیرمهدی و عمی
12 بهمن 91 2:09
سلم
مامانی من با اجازه لینکتون کردم


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم باعث افتخارمونه
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:37
هوراااااااااااااا مبارکه عزیز دلم مرواریدای خوشگلت
بوس گنده برای پسر خوشگللللل


پاسخ:مرسی مرجان جونم آران جون رو ببوس


مامان رادمان
12 بهمن 91 6:51
سلام.عزیزم مرواریدا مبارک باشن.الهی ماشاالله معلومه حسابی هم شیطونه این گل پسر .خدا حفظش کنه.یه عالمه بوس برای اراد ومامامش

پاسخ:مرسی ممنونم خاله جونم آره خاله جون از اون شیطون بلاها هستم

مامان دانیال
13 بهمن 91 0:49
مبارکت باشه گل پسر.انشااله باهاش غذاهای خوشمزه بخوری.راستی خاله جون چرا به ما سر نمی زنی خیلی وقته تو لیست دوستامی.منتظرتون هستم.یه بوسسسس آبدار واسه آراد جون


پاسخ:مرسی خاله جون حتما بهتون سر میزنیم
سمیه مامان زینب
13 بهمن 91 2:18
سلام عزیزم ممنون بابت نظرتون شما هم پسر گلی دارین ایشالا به راحتی دندوناش در بیاد واذیت نشه دعا کنید دختر من هم دندوناش راحت در بیاد من خیلی میترسم که گلم اذیت بشه بازم ممنون خوشحال شدم خصوصا که همشهری هستیم


پاسخ:مرسی عزیزم ممنون منم خوشحال شدم
مامان پارسا جیگر
13 بهمن 91 12:27
عزیزم مرواریدهای خوشگلت مبارک باشه آفرین به پسر خوشگلمون که از الان داره مسواک می زنه


پاسخ:ممنونم خاله جون آره دیگه اون قبلی ها سیاه شدن میخوام اینا سیاه نشن
الی مامان
14 بهمن 91 8:13
هوراااااااااااااااااااااااااااااا
گل پسرم مواظب دندونات باش


پاسخ:باشه خاله جونم
مامان سارا
14 بهمن 91 9:47
مرواریدهای نو مبارک عزیز خاله.....

پاسخ:مرسی خاله جون

پردیس جون دختر خاله سایان
15 بهمن 91 9:00
قربون نگین های کوچکت بشوم که در اومده عزیزم مبارک باشه عشقم خیلی دوستت دارم انشا لله همشون در بیایند الهام جون پسر خیییییییییییییییلی نازی دارین خدا براتون نگهش داردبوس بوس بوس

پاسخ:خدا نکنه پردیس جون .ممنونم لطف دارین عزیزم ما هم خیلی دوستت داریم عزیزم اینا هم از طرف من و آراد برای شما

خاله الهه
16 بهمن 91 12:07
عشقمممممممممممم مرواریدای جدیدت مبارک انشالله به سلامتی همه رو دربیاری قربون اون مسواک زدنت بشم من


پاسخ:مرسی خاله جونم
مامان سارا
16 بهمن 91 12:44
مبارک باشه دندونای جدید آراد جوجویی


پاسخ:ممنونم عزیزم
الهام مامان کیارش
17 بهمن 91 8:49
دندونای جدید مبارکه گل پسر ایشاالله اذیتت نکنه. کیارش من هنوز 4 تا دندون داره


پاسخ:مرسی عزیزم انشالله که بقیه به سلامتی در بیان
مامان بابای الیسا
17 بهمن 91 13:20
مبارک باشه عزیزم امیدوارم همه مرواریدات به راحتی بیرون بیاد


پاسخ:مرسی عزیزم ممنونم الیسا جون رو ببوسید
مــــــــــــــــلی
17 بهمن 91 13:37
آراد جونم دندونات مبارک
آفرین مسواک بزن که خراب نشن


پاسخ:مرسی عزیزم باشه حتما مسواک میزنم تا بقیه مثل قلبیها سیاه نشن
مامان سارا
17 بهمن 91 15:46
سلام عزیزم اون مرواریدات مبارکت باشه از اینکه به دخملی ما سر زدید کمال تشکر را دارم بازم با گل پسرت پیش ما بیا خوشحال میشیم


پاسخ:ممنونم خاله جونم حتما پیشتون میایم
بهاره مامان ونداد
18 بهمن 91 12:44
دندونات مبارک کوچولو


مرسی عزیزم
mamane m@ni
20 بهمن 91 19:13
سلام
ممنونم عزیزم که به وبلاگ مانی کوچولوم سر زدی.
پسره نانازی دارید.مانی جونم خوشحال میشه یه دوست جدید داشته باشه.پس لینکتون میکنم.اینکه هم سنن خیلی خوبه.خدا آراد جون رو حفظ کنه براتون


خواهش میکنم عزیزم باعث افتخارمونه
ماماني زينب
21 بهمن 91 13:25
سلام عزيزم. مباركت باشه. ممنون كه به ما سر زديد. به يه شرط حاضريم هميشه به يادتون باشيم. به اين شرط كه شما هر وقت رفتيد حرم آقا امام رضا(عليه السلام) حتما حتما براي ما و مخصوصا زينب لپ كشاني دعا كنيد و به يادمون باشيد.
به آقا بگيد به حق مادرش خودش ما رو بطلبه.


پاسخ:مرسی عزیزم ممنون من مشهدی نیستم ولی هر موقع رفتم مشهد چشم براتون دعا میکنم
آتیلا جون ومامان شیما
21 بهمن 91 16:27
سلام مامان جون مهربون
عزیزم مرواریدای پسری مبارک انشالله به سلامتی همه رو دربیاره ...


پاسخ:مرسی خاله جونی
عمه ی لارا
22 بهمن 91 14:23
دوست عزیزم سلام
شما جزو لیست دوستان لارا هستید
باعث افتخاره ماست
کوچولوتون رو ببوسید موفق باشید


پاسخ:مرسی عزیزم ممنون منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان افسانه
23 بهمن 91 1:00
سلام مامان الی
مروایدهای اراد جون مبارک
خدا پسر گلتون رو براتون حفظ کنه
من شما رو لینک کردم خوشحال میشم با هم ارتباط باشیم
برای اراد گل



پاسخ:ممنون عزیزم باعث افتخاره
مریم
28 مرداد 92 11:12
گل و بوس واسه خاله الی و اراد جونی