عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

روزتون مبارک مردهای خونمون

1392/3/2 10:41
نویسنده : مامان الهام
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم

وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است. 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی.

عزیزم روزت مبارک

شکلکهای جالب
آروین

 

جونم

 

جونم

پدر راه تمام زندگیست ، پدر دلخوشی همیشگیست ، پدر تکیه گاه همیشگیست

پدر شوهر عزیزم روزت مبارک

جونم

 

جونم

و پدرم. ...

شور عشقت هست  در قلبم ای پدر
گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر
مهربانی هایت همواره در من جاری است
ساز آوای صدایت هم همیشه با من است
از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر
من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر
زندگی یعنی پرواز در آغوش تو
مرگ یعنی من بدون عطر تو

خیلی دلم برات تنگ شده

کاش میشد عطر وجودت را

دوباره حس کنم

 

 

روزت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شقایق مامان آرشا
3 خرداد 92 10:08
سایشون بلا سر تون باشه


پاسخ:مرسی عزیزم انشالله برای همه
مامان یاشار
3 خرداد 92 10:40
منم این عید رو تبریک میگم. الهی خدا همیشه پدر و همسرت رو برات حفظ کنه خانوم گل


پاسخ:مرسی ممنونم عزیزم پدرم فوت کرده ولی ممنونم از دعاتون
بهاره مامان ونداد
3 خرداد 92 12:44
روزت مبارک مرد فردا عزیزم خیلی غصه خوردم برای لباش گناه داره کوچولو دیگه غصه دار نشی دوست خوبم


پاسخ:ممنونم خاله جون خوب شدم دیگه غصه نخور
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:30

___@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.



پاسخ:مرسی مونا جونم دوستت دارم
مامان ایمان
3 خرداد 92 16:04
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی
روز پدر مبارک



پاسخ:ممنونم گلم
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 2:55
روز پدر مبارك عزيزممممممممممم
ايشالا سايه باباهاي مهربون بالا سرتون باشه


پاسخ:ممنونم مرجان جونم ایشالله همه این فرشته ها زیر سایه پدر بزرگ شن
مامان آروین
4 خرداد 92 23:53
روز پدر مبارک . امید که سایه همه باباهای خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه


پاسخ:مرسی خاله مهربونم انشالله
عمه جون زیبا
5 خرداد 92 1:22
عزیزم انشالله که همیشه سلامت و شاد باشی هم تو الهام جون هم بابا

پاسخ: مرسی زیبا جونم
حامی
6 خرداد 92 14:01
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...


پاسخ:ممنونم
یه روز خوب میاد...
6 خرداد 92 14:13
من که هنوز بابا نشدم ولی حالتونو درک میکنم!! انشالله خدا همیشه این نینی ناز رو واستون نگه داره و اما آقاتون معلومه که خیلی خوب بهش تکیه کردین انشالله هیچوقت پشتت خالی نشه!!!!!!
__ت___ب___ر___ی____ک___


پاسخ:ممنونم از محبتتون
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:57
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:57
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .
مامان بابای الیسا
8 خرداد 92 14:21
عزیز دلم پسری گلم منم روز پدرو به بابایی مهربونت تبریک میگم.


پاسخ:ممنونم
مامان ایمان
8 خرداد 92 23:41
محبوبه مامان الینا
9 خرداد 92 9:36
خدا حفظشون کنه


پاسخ:ممنونم
مامان آنیسا
11 خرداد 92 15:12
با کمی تاخییر روز مردان خونتون رو تبریک میگم ایشالا همیشه شاد باشید


پاسخ:ممنونم عزیزم
مامان بابای الیسا
12 خرداد 92 11:15
مامانی مهربون چرا آپ نمیکنی دلمون واستون تنگ شده.


پاسخ:ما هم دلمون تنگ شده وقت نمیکنم حتما سر اولین فرصت باشه
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:32
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


پاسخ:ممنونم
kasrakocholo
19 خرداد 92 16:10
سلام.چه پسر ماهی.
مامان دانيال
28 خرداد 92 1:30
سلام خانومي.خوبي.
با اينكه ديره ولي اكه نكم تو دلم مي مونه

مرد كوچولو روزت مبارك
اينم يه ماچ آبدار از طرف دانيال جونم.به ما هم سر بزنيد


پاسخ:ممنونم عزیزم هنوزم قبوله