عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

این روزهای ما

1392/3/22 19:33
نویسنده : مامان الهام
579 بازدید
اشتراک گذاری

دوردونه من یکی یه دونه سلام

عزیزم ببخشید این روزها  تنبل شدم و نمیام برات مطلب بزارم خیلی  نگران بخیه کشیدنت بودم ولی روز قبل از اینکه ببرمت دکتر خودت بخیه دهنتو کشیدی که اصلا من نفهمیدم کی این کار رو کردی میگم پسرم  یه پا دکتری برای خودت

عشق مامان  مرواریدهای پانزدهمی و شانزدهمیت هم خودشونو نشون دادن در ضمن یکمی هم اذیتت کردن

حسابی شیطون شدی  همه چیز رو در عرض چند ثانیه بهم میریزی و قتی میبرمت پارک کسی جلو دارت نیست  عشق سرسره موقع برگشتن هم با گریه میارمت همیشه کفشهات رو برمیداری دستت آماده رفتن بیرون یا اینکه دمپای بابا رو برمیداری با اونها تو خونه راه میری

عاشق حیونها هستی گربه که میبینی یه ذوقی میکنی که نگو پرنده که میبینی یک ساعت به آسمون نگاه میکنی و جوجو جوجو میکنی منتظری که دوباره ببینی مورچه که مبینی دنبالش میکنی و میگریش وقتی که گوسفند میبینی  ذوق میکنی همش میگی به به

اعداد رو یاد گرفتی یک .دو .ده الهی فدات بشم که از دو میپری به ده

این چند روز تعطیلات رو رفتیم مشهد دوشنبه هفته قبل رفتیم تا جمعه خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما اینقدر با متینا بازی میکردین بدون اینکه خسته بشی براش شعر لی لی حوضک رو میخوندی  یه روز رو با هم دیگه رفتیم پیش دوستهای دوران دانشگاه خیلی خوش گذشت خیلی وقت میشد که ندیده بودمشون تو هم حسابی با همه دوست شده بودی همه رو بوس میکردی  اون چند روز اینقدر هواپیما دیدی که هواپیما رو یاد گرفتی و هم صداش میومد کلی ذوق میکردی و دنبالش میگشتی  میگفتی آباپیما یه شب هم با خاله جون و شوهرش رفتیم طرقبه اونجا هم بهت خیلی خوش گذشت تا تونستی بازی کردی موقع شام هم یه گربه اومده بود کنار آلاچیقمون تو هم براش غذا میریختی  اونم میخورد تو هم ذوق میکردی و دوباره براش غذا میریختی کلا تمام حواست به اون بود .اینم یکسری از عکسهای این ماه

عشق مامان

عشقم

جونم

جونم

جونم

جونم

جونم

جونم

 

اینم یک عکس سه نفری که حسابی با نی تو آب بازی میکردی و حواست به عکس نبود

جونم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نازنین موسوی
22 خرداد 92 16:02
چه پسر ناز و بانمکی دارین.خدا براتون نگهش داره.اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشم به ماهم سر بزنید.
http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


پاسخ:ممنونم لطف دارین حتما پیشتون میایم
نازنین موسوی
22 خرداد 92 19:51
مرسی که به ما سر زدید.بله حتما همینطوره.من لینکتون کردم.


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
مامان یاشار
22 خرداد 92 22:58
وای خدا جون چه عکسایی از گل پسری گذاشتی خانومی . همیشه به گردش و سفرای خوب خوب عزیزم. از طرف من ببوسش


پاسخ:ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 92 8:18
سلام الهام جون خدا رو شکر بخیه های آراد جون رو کشیدید خدا حفظش کنه عزیزم
ضمنا خیلی خوشحال شدم خودتو دیدم عزیزم


پاسخ:عزیزم خودش بخیه هاشو کشید ممنونم لطف دارین:8
مامان رضا جونی
23 خرداد 92 11:13
پس دیگه باید به آراد بگیم دکتر کوچولو
چه کار خوبی عکس سه نفری تون رو گذاشتی خانمی حالا اگه ببینمت توی شهر می شناسمت


پاسخ:آره عزیزم دکتر شده برای خودش یه روز قرار بزاریم هم دیگه رو ببینیم
الهه(مامان یاسان)
23 خرداد 92 14:58
سلام الهام جون
کجایی بابا کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوشحال شدم خودتو دیدم ولی چه جالب خیلی شبیه همسرت هستی


پاسخ:مرسی عزیزم آره یک روح در دو بدن همه همین رو میگن
مرجان مامان آران
24 خرداد 92 6:06
زيارت قبول عزيزممممم
افرين اراد خوشگلم كه اعدادو بلده
قربون اراد شيطونممممممممم
خوشحال شدم ديدمت الهام جونننننننننننننننننننننن ناز
اردادم شبيه خودت


پاسخ:مرسی گلم چه جالب همه میگن شبیه باباشه خوشحال شدم
پرهام ومامانش
24 خرداد 92 10:14
ممنون بهمون زدین من لیکتون کردم تا همش به اراد جونم سر بزنممممممممممممممم


پاسخ:خواهش میکنم امیدوارم دوستهای خوبی بشیم
نسیم-مامان آرتین
25 خرداد 92 9:02
زیات قبول آراد جون


پاسخ:مرسی نسیم جونم دعاتون کردیم
عمه جون زیبا
26 خرداد 92 22:51
عزیزدلم خوب شیطون شدی و شیطنت می کنی

الهام جون انشالله همیشه به شادی باشین


پاسخ:مرسی زیبا جونم
مامان ساجده
29 خرداد 92 18:21
براي الهام جون و آراد جونم


پاسخ:ممنونم عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
6 تیر 92 20:29
سلام بعد مدتها ما آپ شدیم عکسهای آراد جونم این چند وقته ندیده بودم دلم حسابی تنگیده بود ،اون پشمک خوردنش با دوستاش شهر بازی رفتنش همه شیطونی هاش خنده رو لبام نشوند خیلی جیگره عسلک
مامان کمیل و کیان
17 تیر 92 12:31
وااااااااااااااااااااااااااااای چه خوشتیپ شدی


پاسخ:مرسی عزیزم