عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

مینی پارک

1392/6/7 11:59
نویسنده : مامان الهام
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

دیروز با سمیرا جون و سایان جون رفتیم مینی پارک این د فعه دومی بود که میبردمت یکبار ١٠ ماهه بودی  که اصلا بازی نکردی و الان که ٢٠ ماهت شده آخه فکر میکردمت  اونجا بازی نکنی و از آلودگی و سایل هم می ترسیدم ولی دیشب بهت خیلی خوش گذشت یک ربع اول که همش اینور و اونورت رو نگاه میکردی بعد کم کم رفتی سمت وسایل و شروع به بازی کردن کردی اینم گزارش تصویری

ماهی کوچولو

از این سرسره خوشت اومده بود و کلی بازی کردی 

قربون پرت کردنت بشم

عزیزم

جونم

عاشق این مدل بالا رفتنم

عشقهای من

عزیزم

بپر بپره

تاب تاب عباسی...

موتور سواری

از این سرسره بادی هم خیلی خوشت اومده بود حسابی ذوق میکردی

عزیزمی

از اینجا هم برعکس برم بالا

عزیزم

اینجا تا این آقا پسر با این لباس اومد ترسیدی اومدی پیشم

ترسیدی

تمام حواست به اون بود که چیه

اون چیه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مریم
7 شهریور 92 12:14
اراد جووووووون چقد میگردی واسه خودتا
من که بچه ها رو ببری شهربازی میشه دیگه از اونجا بدون گریه برگردونی شون
ثله همیشه بهت خوشگ ذشته
ایشالله سری بعدی 30 ماهگیت مامانی ببرتت


پاسخ:آره مریم جونم نه دیگه پسرم بزرگ شده دوباره زودی میبرمش
خاله کمیل و کیان
7 شهریور 92 12:48
وای عزیزمممممممم بزرگ شدی ها ایشالله همیشه به گردش باشی خیلی ناناز شدی


پاسخ:ممنونم خاله جووون
الهه(مامان یاسان)
7 شهریور 92 16:49
ای جونه دلم عزیز دل خاله آخه آقا خرگوشم ترس داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:همین رو بگو الهه جون
فرناز مادر آتیلا
7 شهریور 92 17:36
آراد جوووون معلومه تو مینی پارک حسابی بهت خوش گذشته هااااااااااادست مادر درد نکنه چه عکسای قشنگی ازت انداخته


پاسخ:اره خاله جونم خیلی جای شما خالی
ژاله مامان آیدا
7 شهریور 92 17:40
به به همیشه به گردش انشااله که به آراد جون خوش گذشته .مامانی لینکتون کردم


پاسخ:ممنونم عزیزم مرسی
مامان آروین
7 شهریور 92 21:32
سلام به مامان الهام گل دوست داشتنی و پسر ناناس ماهش
معلوووووووومه که به شازدمون خیلی خوش گذشته . ایشالله همیشه به گردش و تفریح و دد . چه مینی پارک قشنگی خوب مامانی مهربوووووون پسرمون کنجکاو و باهوشه دیگه سرسری از چیزی نمیگذره .لطفا از طرفم ببوسیدش .


پاسخ:ممنونم خاله جونی دوستتون داریم
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 23:27
ای جانم عزیزم چقدر خوبه بچه ها خوشنننننننننننن
همیشه خوش باشید الهام جونننننننننننننننن


پاسخ:ممنونم مرجان جونم آره وقتی خوشحالند ما هم بیشتر از اونها خوشحالیم
خاله کمیل و کیان
8 شهریور 92 1:15
الهی بگردم ببین چقد ترسیده که چه جوری میاد پایین از سرسره


پاسخ:آخه خاله نمیدونم چی بود
مامان پارمیدا
8 شهریور 92 12:40
پسر خوشگل آره دیگه الان به سنی رسیده که دیگه کیف می کنه با اینجور تفریحات . همیشه خوش باشی گلم


پاسخ:آره خاله جوون عاشق بازیم
مامان مانلی
8 شهریور 92 14:21
همیشه به تفریح عزیزه خاله
عمه سیما
8 شهریور 92 16:02
آخ قربونت برم من نفس عمه.دلم تنگ شده واست خوشگلم مامان الهام خسته نباشی
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 23:09
مامان یزدان
9 شهریور 92 9:18
حسابی بهت خوش گذشته عزیزم.
مريم مامان نيكان
9 شهریور 92 10:25
عزيزم آراد جان قربونت برم كه انقدر سرسره دوست داري عكسهاي آراد جان خيلي قشنگ شده بوسسسسسس هميشه به تفريح


پاسخ:آره مریم جونم ممنون
مامان امیرحسین و کوثر جونی
10 شهریور 92 13:53
آخی عزیزم.خوب خرگوش به اون بزرگی ترس داره خوب.قربونت برم.


پاسخ:آره خاله جونم همین رو بگو ببخشید اون الاغ بود یا به قول خودم خولاق
نسیم-مامان آرتین
10 شهریور 92 14:13
ای جونم چه کیفی کرده این تربچه
نسیم-مامان آرتین
10 شهریور 92 14:13
ای جونم چه کیفی کرده این تربچه
نسیم-مامان آرتین
10 شهریور 92 14:13
ای جونم چه کیفی کرده این تربچه


پاسخ:آره خاله جونم خیلی خوش گذشت
نگار(مامان سام)
10 شهریور 92 16:21
ایشالله همیشه خوش بگذره بهت عزیزم.من فکر میکردم بچه های این سنی نمیتونن سوار سرسره بادی بشن واسه همین سام هیچوقت سوار نشده ولی میبینم که آراد جون خیلی خوب میره بالا.


پاسخ:نگار جون منم همین فکر رو میکردم آراد اولین بارش بود که می رفت
مامان ساجده
10 شهریور 92 21:28
اي جانم ببين چه از خرگوش ترسيده اميدوارم هميشه به گردش باشيد و بهتون خوش بگذره
مامان کیاراد(آرزو)
11 شهریور 92 15:11
به به چه جای قشنگی.ایشاا...همیشه به تفریحشاد باشی عزیزم


پاسخ:ممنونم عزیزم
مامان سام
11 شهریور 92 15:38
ماشاالله پسر نانازم.ایشاالله همیشه شاد باشی و حسابی شیطونی کنی.مامانی روی ماه آراد جون رو ببوسین


پاسخ:مرسی خاله جون
مامان حنانه زهرا
11 شهریور 92 17:25
ماشالله شمام چه ژسر ناز دوست داشتنی دارین.خدا حفظش کنه


پاسخ:ممنونم خاله جون لطف دارین
mamane m@ni
11 شهریور 92 17:52
سلام عزیزم ممنون که به وبمون سر زدید
من قبلا لینکتون کردم ولی خیلی وقت بود که سر نزده بودم خوبه که اومدی
ماشالا هزار ماشالا خیلی بزرگ شده آراد جونم
آراد جونی حالا دیگه پا تو کفش بزرگترا می کنی؟؟؟


پاسخ:خواهش میکنم عزیزم ممنونم
سحر
11 شهریور 92 20:43
ممنون خاله جووون اومدی پیشمون..
ماشاالله چه گل پسری دارین
ببوسینش محکم

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم
مامان بابای الیسا
11 شهریور 92 22:17
عزیزم معلومه حسلبی بهت خوش گذشته ای جونم که کنجکاو شدی با دیدن اون پسره همیشه به تفریح و گردش پسری دوست داشتنی


پاسخ:آره خاله جونم خیلی خوب بود فقط نمیدونم اون چی بود
حامی
11 شهریور 92 23:36
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا… خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد … همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست …
سارا مامانی شیدا
12 شهریور 92 0:40
سلام دوست خوبم از اینکه به وب دختر من سر زدی و نظر لطفی که داشتی ممنونم
هزار ماشااله پسر خیلی نازی دارید خدا حفظش کنه
با اجازه من لینکتون میکنم تا بتونم بیشتر بهتون سر بزنم و خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید
لباتون خندون

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم ممنونم منم لینکتون میکنم

خاله الهام
12 شهریور 92 8:38
سلام به مامان الهام گل
عزيزم مرسي كه بهمون سر زدي
آراد جون نازو دوست داشتني رو ببوس
به نظر مياد خيلي وروجك


پاسخ:خواهش میکنم گلم آره عزیزم خیلی شیطونه
مائده(ني ني بوس)
12 شهریور 92 10:44
ايييي جان!قرررربون ترسيدنت خاله


پاسخ:آره خاله جونم خیلی
مامان برديا
12 شهریور 92 11:36
سلام الهام جان.خدا حفظش كنه اين گل پسر نازنينو
ممنونم بابت حضور سبزت در خونه خاطرات پسرم. موفق باشي و شاد


پاسخ:مممنونم عزیزم خواهش میکنم
مامان رضا جونی
12 شهریور 92 14:12
ای جانم چهد کیفی کرده پسر خوشگلم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 شهریور 92 17:34
همیشه به تفریح و شادی عزیزم
مامان بردیا شیطون
12 شهریور 92 18:57
قربونت برم انگار حسابی بهت خوش گذشته ها........... دست مامانی درد نکنه که تو رو بره خوش بگذرونی
عمه زیبا
12 شهریور 92 20:49
عمه قربونت بشه , آراد جونم چه ذوقی کرده
فرناز خاله آرسن جون
12 شهریور 92 21:28
خاله جون همیشه به گردش و شادی همیشه اینجوری شاد باشی ای جونم که از آقا پسره ترسیدی با اون قیافه ملوست ای پسر بد که آراد جون مارو ترسونده
مامان آراد(خاطره)
12 شهریور 92 23:31
ای جون دلم.....همیشه به گردش عزیز دلم معلومه حسابی خوش گذشته ااااااااااا همیشه شاد باشی بوسسسسسسسسسسسس
مامان شیوا
13 شهریور 92 0:36
آراد جونم ماشالله به جونت باشه خاله حسابی خوش می گذرونیا...انشالله همیشه لبای خوشگلت بخنده عزیزم
مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 8:04
ماشاله چه نازه ان شاله همیشه به شادی و خوش گذرونی ممنون که مارو مهمون نگاه مهربونتون کردید
پگاه مامان آرتین
13 شهریور 92 9:09
عزیزم چقدربش خوش گذشته.چه بچه های گلی ماشالا.آفرین به مامان که شما روجاهای قشنگ می بره.دوستون داریم
مامان آسیه
13 شهریور 92 22:13
ای جونم چه پسر خشکل و با هوشی !ممنون که به ما سر زدید ما شما رو لینک میکنیم از طرف من ای گل پسر خشکل رو ببوسید


پاسخ:ممنونم خواهش میکنم منم لینکتون میکنم
مامان محمد جان
14 شهریور 92 7:38
سلام بانو
خوش به حال دنیای کودکان
دنیایی فقط از حس خوب
همیشه خوب خوب باشین انشاءالله


پاسخ:ممنونم عزیزم
بهاره مامان ونداد
15 شهریور 92 17:26
حسابی بازی کردی اراد جون مامانی دیگه زود به زود بچه امون رو ببر پارک می ترسم دفعه بعدی 30 ماهگی اراد جون باشه
شقایق مامان آرشا
16 شهریور 92 14:58
بله مادر خاومی دیگه پسملی بزرگ شده بازیگوش
مامان اراد
16 شهریور 92 21:23
سلام مامان الهام من وبلاگ اراد جونتونو دیدم خیلی قشنگ بود .یه سوال داشتم میشه لطفا بگید چطور لحضه شمار عمر اراد رو که بالای وبلاگ هست رو فعال کردید؟


پاسخ:ممنونم عزیزم تو قسمت مدیریت وبلاگ قسمت نی نی من
مریم
16 شهریور 92 23:18
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
مامان آیسوآیسا
17 شهریور 92 12:41
چه پسمل خوشتیپ وماهیییی خدا برات نگهش داره میبوسمش هزار تا موافقی برا تبادل لینک خبرم کن
مریم
17 شهریور 92 13:13
سلام من مریم دختر عمهس پرنیا وبردیا هستم و این وبلاگ و واسه پسرعموم درست کردم و خوشحال میشم بهش سربزنیو و لینک کنید ممنونم الی جون


پاسخ:خوشحال شدم حتما عزیزم
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:59
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


پاسخ:حتما عزیزم تولدش مبارک
مامان بنیتا
18 شهریور 92 20:14
عزیزززم معلومه حسابی خوش گذروندیااااایشالا همیشه شاد و سلامت باشی گلممم


پاسخ:آره خاله جونم خیلی خوب بود ممنونم
سیمهدی
19 شهریور 92 7:13
سلام. مامان آراد عزیز . گل پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه و از طرف من حتما ببوسش پست های وبلاگت مخصوصا عکس هاش خیلی جالب بود یه جورایی برام خاطرانگیز بود . از خاک بازی گرفته تا کفش بزرگترها رو پوشیدن یادش بخیر . ممنون از مطالب های قشنگی که گذاشتی .آراد عزیز رو حتما از طرف من ببوس


پاسخ:ممنونم شما لطف دارین حتما
سارا مامان محمدرضا
19 شهریور 92 12:58
آراد جون چه با مزه از خرگوشی ترسیدی. خوش به حالت چقدر میری پارک خاله جون چه عکسای رنگارنگ و قشنگی. الی جون بیا آپم.
مامان آنیسا
19 شهریور 92 22:21
معلومه که حسابی بهت خوش گذشته وروجک عکس ها خیلی خوب بود کلی لذت بردیم ایشالا همیشه شاد و خوش باشی


پاسخ:آره خاله جون خیلی خوب بود ممنونم
خاله کمیل و کیان
20 شهریور 92 23:49
محبوبه مامان الینا
21 شهریور 92 11:06
الهام جون منم همیشه بابت آلودگی فضا و وسایل اونجا استرس دارم اما چیزی که هست خطرش از پارکهای بیرون کمتره
راستی دیشب میدون کارگر یه آقایی رو دیدم خیلی به چشمم آشنا اومد کلی فکر کردم یهو یادم اومد همسر شمان و تو وب شما عکسشونو دیدم سریع سر جونبوندم شما رو ببینم و باهات چاق سلامتی کنم اما ایشون تنها در حال خرید واسه منزلتون بودن


پاسخ:چه جالب عزیزم آره خونمون همون جاست حتما درست دیدین
مریم (مامان آندیا)
21 شهریور 92 12:19
دازه حال میکنه مامانش...ولی چرا اینقدر اخم داره این شازده پسر.....همیشه به شادی و تفریح باشین


پاسخ:نمیدونم عزیزم بچه تعجب کرده بودند
مریم
21 شهریور 92 20:06
من اپم
به منم سربزنین
شما که افتخارنمیدین آپ کنید تا گل پسرتون بیشترببینیم


پاسخ:مریم جونم چند روزی نبودیم پیشتون میایم
♥ نیم وجبی ♥
23 شهریور 92 15:10
همیشه به گردش و پارک عزیز دلم خوش گذشت؟
ما آپیم مامانی


پاسخ:ممنونم عزیزم حتما پیشتون میایم
رها مامان راستین
23 شهریور 92 17:46
آراد جوووون معلومه تو مینی پارک حسابی بهت خوش گذشته هامن فکر میکردم بچه های این سنی نمیتونن سوار سرسره بادی بشن واسه همین راستین هیچوقت سوار نشده حتمآ سوارش میکنم


پاسخ:آره خاله جونم خیلی خوب بود حتما ببرینش