عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

یازده تا یک

1392/9/15 21:31
نویسنده : مامان الهام
534 بازدید
اشتراک گذاری

همش یک

 

سلام عزیزم مامان

دیروز ساعت ٧:٥٦بعد ظهر تمام اعداد روز شمار سنت یک شدند یازده تا یک مبارکههههههههه 

قربونت بشم که بزرگ شدی آقا شدی عزیزم ده روزه که دارم باهات تمرین میکنم که از پوشک هم بگیرمت و برای همین طول روز پوشکت نمیکنم مگر جایی بریم و شبها  مامان جووون کم کم جشن پوشکت رو هم باید بگیریم جش تولدت هم که نزدیکه ولی امسال بخاطر اسباب کشی یک جشن کوچولو خانوادگی میگریم انشالله سال دیگه جبران میکنم

بعضی موقعها حس نوشتن نیست الانم از اون روزهاست چشمکهیچی به ذهنم نمیاد.

پسر باهوشم شعر یه توپ دارم قلقلیه رو چند بار برات خوندم شما هم یاد گرفتی و با مامان همراهی میکنی

این روزها کارهای مورد علاقه جنابعالی شده بازی با بادکنک یا پریدن  روی تخت و بدو بدو کردن تو خونه یکجا بند نمیشی هر موقع هم که حاضرت میکنم میگم مامان جووون کجا میخوای بری میگی سایان و علی تاب بازی و سرسره بازی و توپ بازی و پارک قربونت بشم که همش میخوای بری پیش دوستات و بازی کنی. 

علاقه زیادی به نارنگی پوست کردن داری

اینم دهن خوشگلت بعد از خوردن آبنبات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

فرناز خاله آرسن جون
14 آذر 92 19:20
چه جالب خیلی برام جالب اومد همه چی 11 ،مرد بزرگ هم شدی خاله کم کم به پوشک بای میگی ،شعر هم یاد گرفتی آفرین از حالا هم بهت تبریک میگم که داری 2ساله میشی فدات
سمیرا مامان سایان
14 آذر 92 22:10
چه جالبببببببببب آخی عزیزم تا تولد دو سالگیت چیزی نمونده ها
مامان الهام
پاسخ
آره سمیرا جوونم نزدیکه مامان هیج کاری نکرده
مریم
14 آذر 92 22:37
مامان اراد
15 آذر 92 0:28
آمار قشنگی بود . میشه لطفا تجربیاتتو در اختایار من هم قرار بدی؟
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم حتما اگه سوالی داشتین بپرسین خوشحال میشم کمکتون کتم
مامان اراد
15 آذر 92 16:44
میخوام بدونم چطور آرادو از پوشک گرفتی؟ شبا چیکار کردی؟
مامان الهام
پاسخ
عزیزم هنوز کامل نگرفتم و شبها و مهمونیها پوشک میکنم البته از این چند شب سه شب خودش رو خیس نکرده بود
مامان آنیسا
15 آذر 92 22:55
موفق باشی عزیزم ما منتظر عکس پسرس هستیم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما ار اسرع وقت
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 12:32
ماشاالله پسر خوشگل و خوش تیپی داری . از حضور گرمت در وبم ممنونم . با افتخار لینک شدین و امیدوارم بتونم دوست خوبی برات باشم . رمزم رو برات خصوصی فرستادم .
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم خواهش میکنم
الهام مامان محیا
16 آذر 92 15:13
دوستای عزیز لطفا زودی یه سر بیاین وب...متشکر
مامان الهام
پاسخ
حتما عزیزم
نسم مامان آرتین
16 آذر 92 16:43
واي 11 تا 1خاله جون ايشالا ساليان سال مامان مهربون از اين جشن اعداد برات بگيري 2سال و 2ماه و......... ايشالا مراسم پوشك رو هم به خوبي به سرانجام ميرسونيد
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله
مامان الیار
16 آذر 92 17:20
خیلی جالب بودمیبوسسسسسسسسسسسسسسسم
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 1:54
واااااای مردی شدی واسه خودت و چیزی به تولدت نمونده
مامان الهام
پاسخ
آره خاله جوووونم نزدیکه
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 1:54
اپم
ليلي جووووون
17 آذر 92 16:27
سلام مامان الهام من هميشه ب وبتون سر ميزنم و دورادور جوياي احوالتون هستم. بازم مثل هميشه خوشحال شدم. موفق باشيد
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزمممم
مریم
17 آذر 92 19:55
یازده تا یک خیلی با حاله من اپم منتظر حضورگرمتون هستم
مامان الهام
پاسخ
حتما عزیزم پیشتون میایم
پگاه مامان آرتین
18 آذر 92 10:19
عزیزم بلاشدی.کاراتم خیلی بامزه هستشاخواهرچه جوری دکورخونتون هنوزپلابرجا ست.پس پسرمون آقا وگلهببوسش الهام جون
نگار(مامان سام)
18 آذر 92 16:42
قربون آبنبات خوردنت بشم عزیزم.ولی مواظب باش دندونات خراب نشن گل پسر
مامان بردیا شیطون
18 آذر 92 22:58
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم مبارکت باشه عزیزم ایشالا به زودی پوشک هم میزاره کنار
مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 15:15
اخی چه بامزهههههههههه همه 11 ارانم عشق نارنگیییییه قربونت برم بامزهههههه
مامان یزدان
20 آذر 92 7:45
11 تا یک مبارک
عالمه مامان امیرحسین
20 آذر 92 13:00
پسریه منم عاشق نارنگیه
خاله کمیل و کیان
20 آذر 92 15:53
ایییی جونم زبون ابنباتی شو ببین چه بامزم نشسته و نارنگی پوست میکنه
خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 1:07
http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/وب رادوینم اپه
مامان ایمان
21 آذر 92 20:40
سلام عزیزم خوبین آراد جون خوبه خیلی وقته ازتون خبر ی نیست پیشمون نمیاید کجاییدددددددد یه عالمه بوس به اراد جون
مامان الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی ببخشید درگیر کارهای خونه جدید و شستن و جمع کردن وسایلم در اسرع وقت باز فعال میشم
مامان پارمیدا
21 آذر 92 23:26
هووورررااا داری دوساله میشی
خاله کمیل و کیان
25 آذر 92 3:15
عزیزم رمز2733
مادر امیرین
25 آذر 92 10:21
آخی چه با مزه.. خدا حفظش کنه. راستی شما یکباروب ما اومده بودین و من الان تازه یادم اومد و اومدم پیشتون.ببخشید دیر شد. ممنونم.
رها مامان راستین
28 آذر 92 10:03
ایییی جونم زبون ابنباتی شو ببین آفرین با هوش