عشق مامان و بابا آراد جونمعشق مامان و بابا آراد جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آوین جون عشقمآوین جون عشقم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤عشق مامان و بابا آراد جونم❤

در آستانه یکساله شدن

1391/9/21 2:25
نویسنده : مامان الهام
678 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان کمتر از ١٥ روز دیگه مونده که یکسالت بشه اینقدر این یکسال با وجود تو زود گذشت که هنوز باورم نمیشه گل پسرم داره بزرگ میشه میخوام برات از کارهات تو این روزها بگمniniweblog.com

شاهزاده کوچولوی مامان هر روز که بیدار میشی زودتر از من اینقدر شیطونی میکنی که مامان بیدار بشه با موهام بازی میکنی چشمهای مامانی رو باز میکنی  گازم میگری خلاصه تا بیدار نشم و با تو بازی نکنم همینجور به کارات ادامه میدی بعدش هم مامانی برات شعر سلام سلام صبح شده و...رو میخونه و حسابی ذوق میکنی بعد که پتو ها رو جمع میکنم همش میای رو اونا میشینی که مامانی جمع نکنه بعد که میبینی جمع کردم زودی از رو تخت میای پایین شروع میکنی به شیرین کاریniniweblog.com

بعدش هم هنوز بیدار نشده میای سمت تلویزیون و میگی نی نایniniweblog.com

قربون اون نی نای نی نایت بشم که اینقدر خوشگل میرقصی

نی نای

نی  نای

عاشق آب بازی کردنی فقط منتظری که در حمام باز بشه و بری اون تو

niniweblog.com

بابایی برات این روزها یه ماشین باری بزرگ خریده خیلی دوستش داری همش میری تو اون میشینی که مامانی تو رو بکشه اصلا هم خسته نمیشی تا اینکه مامان رو خسته میکنی اینم عکس خوشگل از تو ماشین باریت

 آراد با ماشینش

عاشق سیم و فلش و لب تابی

تا ببینی مامانی حواسش نیست میری سراغ دستمال کاغذی و همش رو بیرون میاری

همش میری رو میز میشینی

شیطون

تا یه چیزی میبینی میگی چي به اون اشاره میکنی که من برات توضیح بدم

 تازه چند روزیه که میتونی چند قدم راه بری و این روزها حسابی با هم تمرین میکنیم

این روزها تا دوستاتو میبینی سایان و کیارش همش دوست داری با اونا بازی کنی و دنبالشون گریه میکنی قربون اون بازی کردنت بشم

آراد و سایان

کلمه های که میگی

مأماااااااان :مامان

بووبا :بابا

دای :دایی

گی گی :شیر

إزا :رضا

جیزء: خطر

دید دید : ماشین

نی نااای :آهنگ

دااگ:داغ

آبو :آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا مامان سایان
21 آذر 91 14:16
عزززززززیزم چقدر بامزه نی نای میکنه این پسر نانازی خودممممم

من و سایان عاشق این شاهزاده کوچولوییم یه عاااااالمه بووووووووس




پاسخ:سمیرا جونم مرسی از این همه لطف ما هم عاشق سایان جون وشماایم
خاله آراد جون
24 آذر 91 1:56
عزیزم قربونت بشم خاله که اینقدر نانازی خاله فدات بشه دلم برات یک ذره شدی





پاسخ:مرسی خاله جونش دل آراد هم برای خاله جونش یه ذره شده
مامان رضا جونی
25 آذر 91 19:15
سلام سلام
سلام به خانم بجنوردی و پسر گلمون
خوبین؟؟
مشتاق دیدار
مبارک باشه
یک سالگی آراد خان رو عرض می کنم
انشالله برای صد سالگیش مطلب بگذاری خانمی
خوش بگذره
ممنونم که بهمون سر زدید با اجازه لینکتون کردم





پاسخ:مرسی عزیزم منم خوشحال شدم از آشنایتون